Fin dag på Hunderfossen

Min ti år gamle sønn og jeg storkoste oss med en dag på Hunderfossen, for ham så er gokarten det... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Thomasaanerud
Kjempebra.

Hyperakselratoren. Fin park, rolig og ikke så stressende som vanlige fornøyelsesparker. Mye benker... les mer

Anmeldt i går
Ytthchjl

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

For en fin dag vi har hatt! Vi kom til åpningen kl 10, og fikk gå rett inn uten kø. Parken er ren, fin, romslig og vi har brukt minimalt med tid i kø. Hyggelig betjening alle plasser og vi såg ansatte som var ute og ryddet og vasket bord og benker hele tiden.
Parken har varierte attraksjoner og man finner noe for barn og voksne i alle aldre. Vi var der med to gutter på 3 og 5 år, som hadde litt ulike begrensninger, men vi fant alltid et godt alternativ dersom den ene ikke kunne bli med på noe.
Vi gleder oss allerede til neste gang! Takk for oss!

Takk, carolinelj86
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Rafting, eventyrslottet, traktorbanen og Il tempo ekstra gigante. Dette var alt jeg hadde å si om Hunderfossen Eventyrpark.

Takk, Campingturist
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Var så mye for både store og små barn å finne på, så 4 åringen var like sliten som 9 åringen, når parken stengte.

Takk, Majken L
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Var i parken i Juli 2021 med tre barn fra 6 til 11.
Hvis du er glad i å stå i kø så er dette stedet for deg. !!

Møtte opp ved åpningstid og sto 30min for å komme inn. Så rett til eventyrslottet for å stå 1,5time til. Sånn fortsatte dagen. Sto 40min med sønnen min for å kjøre for Go-cart. Vi fikk kjøre to runder på en liten bane og var vel ferdig etter ca 2minutter. Så sto vi 1t15min i kø for å komme inn i "badeland". Der var det så fullt i bassenget at man svømte i kø. En ganske kvalm greie.
Totalt en nitrist opplevelse jeg ikke unner min verste fiende.
Som en liten bonus fikk vi parkeringsbot i posten etter hjemkomst. Viste seg at vi ikke var registrert på rette parkerings appen.

Styr unna om du kan.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, ReisendeBonde
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi kosa oss hele dagen! Rafting var den aktiviteten som vi alle var enige var morsom og passet for oss alle. Ellers var både El tempo gigante(Berg og dalbane) og eventyrskipet veldig populære. Vi var besteforeldre på tur med 2 barnebarn. Vi hadde bestilt en dag, det ble litt for lite tid. Neste gang blir det 2 dager. Veldig fin park, anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Unni S