Super familiepark

Vi var der uken etter fellesferien og slapp kø ved attraksjonene. Alle som jobber der er hyggelige... les mer

Anmeldt i dag
Laavelivet
Sandefjord, Norge
120% fantastisk, mye moro og opplevelser for store og små

Familietur til Hunderfossen i August 2022. Da vi bestilte opphold på forhånd gledet vi oss og telte... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Smile F
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Alt var topp, brukte ingen av spisestedene (annet enn is) så vet ikke hvordan de var. Men godt organisert ifht covid, masse moro og bra variasjon. Skulle bare ønske parken var åpen noe lenger. Gjerne til 19 eller 20

Takk, 884gineh
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

En helt super familiepark. Stor og oversiktlig, hyggelig personale. Jeg synes heller ikke mat og suvenir prisene var helt avskrekkende heller

Takk, R7479IQalexanderl
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

For en fin dag vi har hatt! Vi kom til åpningen kl 10, og fikk gå rett inn uten kø. Parken er ren, fin, romslig og vi har brukt minimalt med tid i kø. Hyggelig betjening alle plasser og vi såg ansatte som var ute og ryddet og vasket bord og benker hele tiden.
Parken har varierte attraksjoner og man finner noe for barn og voksne i alle aldre. Vi var der med to gutter på 3 og 5 år, som hadde litt ulike begrensninger, men vi fant alltid et godt alternativ dersom den ene ikke kunne bli med på noe.
Vi gleder oss allerede til neste gang! Takk for oss!

Takk, carolinelj86
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Rafting, eventyrslottet, traktorbanen og Il tempo ekstra gigante. Dette var alt jeg hadde å si om Hunderfossen Eventyrpark.

Takk, Campingturist
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Var så mye for både store og små barn å finne på, så 4 åringen var like sliten som 9 åringen, når parken stengte.

Takk, Majken L