Fin dag på Hunderfossen

Min ti år gamle sønn og jeg storkoste oss med en dag på Hunderfossen, for ham så er gokarten det... les mer

Anmeldt i går
Thomasaanerud
Kjempebra.

Hyperakselratoren. Fin park, rolig og ikke så stressende som vanlige fornøyelsesparker. Mye benker... les mer

Anmeldt i dag
Ytthchjl

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Alt er super bare åpnings tid skulle vært litt lengere tid , inne bad. gratis parkering og wifi tilengelig.

Takk, nataliabO3376TL
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Alt var topp, brukte ingen av spisestedene (annet enn is) så vet ikke hvordan de var. Men godt organisert ifht covid, masse moro og bra variasjon. Skulle bare ønske parken var åpen noe lenger. Gjerne til 19 eller 20

Takk, 884gineh
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

En helt super familiepark. Stor og oversiktlig, hyggelig personale. Jeg synes heller ikke mat og suvenir prisene var helt avskrekkende heller

Takk, R7479IQalexanderl
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

For en fin dag vi har hatt! Vi kom til åpningen kl 10, og fikk gå rett inn uten kø. Parken er ren, fin, romslig og vi har brukt minimalt med tid i kø. Hyggelig betjening alle plasser og vi såg ansatte som var ute og ryddet og vasket bord og benker hele tiden.
Parken har varierte attraksjoner og man finner noe for barn og voksne i alle aldre. Vi var der med to gutter på 3 og 5 år, som hadde litt ulike begrensninger, men vi fant alltid et godt alternativ dersom den ene ikke kunne bli med på noe.
Vi gleder oss allerede til neste gang! Takk for oss!

Takk, carolinelj86
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Rafting, eventyrslottet, traktorbanen og Il tempo ekstra gigante. Dette var alt jeg hadde å si om Hunderfossen Eventyrpark.

Takk, Campingturist