Hei jeg synes at Hunderfossen er den beste sted i hele Gudbrandsdalen og Lillehammer så vi gleder oss feire 40år i år

Hei vi synes at Hunderfossen vinterpark er den beste vinterparken i hele verden og nord for... les mer

Anmeldt 28. februar 2024
t0mre0d0rf
Sarpsborg kommune, Norge
Unik familiepark

Flott familiepark. Alt i alt veldig fornøyd, men teaterforestillingen var ikke på høyden. Kunne... les mer

Anmeldt 2. september 2023
Åshild L

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Flott park for ungene på 7 og 9 år. Veldig rent og fint overalt. De var nøye med spriting før og etter bruk. Var knapt kø, var der 2.uka i august. Energisenteret, rafting, klatring og reodor felgen likte ungene best.

Takk, 987Ell
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Alt er super bare åpnings tid skulle vært litt lengere tid , inne bad. gratis parkering og wifi tilengelig.

Takk, nataliabO3376TL
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Alt var topp, brukte ingen av spisestedene (annet enn is) så vet ikke hvordan de var. Men godt organisert ifht covid, masse moro og bra variasjon. Skulle bare ønske parken var åpen noe lenger. Gjerne til 19 eller 20 😊

Takk, 884gineh
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

En helt super familiepark. Stor og oversiktlig, hyggelig personale. Jeg synes heller ikke mat og suvenir prisene var helt avskrekkende heller

Takk, R7479IQalexanderl
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

For en fin dag vi har hatt! Vi kom til åpningen kl 10, og fikk gå rett inn uten kø. Parken er ren, fin, romslig og vi har brukt minimalt med tid i kø. Hyggelig betjening alle plasser og vi såg ansatte som var ute og ryddet og vasket bord og benker hele tiden.
Parken har varierte attraksjoner og man finner noe for barn og voksne i alle aldre. Vi var der med to gutter på 3 og 5 år, som hadde litt ulike begrensninger, men vi fant alltid et godt alternativ dersom den ene ikke kunne bli med på noe.
Vi gleder oss allerede til neste gang! Takk for oss!

Takk, carolinelj86