Åpen i dag: Stengt
Fin dag på Hunderfossen

Min ti år gamle sønn og jeg storkoste oss med en dag på Hunderfossen, for ham så er gokarten det... les mer

Anmeldt 12. august 2022
Thomasaanerud
Barnas dag!

Kreativ, variert oversiktlig park med hovedfokus på barn. Virkelig å anbefale på det varmeste! Nok... les mer

Anmeldt 3 dager siden
738torl

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Topp dag med mye moro, med værgudene på vår side Ungene koste seg, mange varierte aktiviteter Tar gjerne turen igjen

Takk, ainan979
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Flott park for ungene på 7 og 9 år. Veldig rent og fint overalt. De var nøye med spriting før og etter bruk. Var knapt kø, var der 2.uka i august. Energisenteret, rafting, klatring og reodor felgen likte ungene best.

Takk, 987Ell
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Alt er super bare åpnings tid skulle vært litt lengere tid , inne bad. gratis parkering og wifi tilengelig.

Takk, nataliabO3376TL
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Alt var topp, brukte ingen av spisestedene (annet enn is) så vet ikke hvordan de var. Men godt organisert ifht covid, masse moro og bra variasjon. Skulle bare ønske parken var åpen noe lenger. Gjerne til 19 eller 20

Takk, 884gineh
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

En helt super familiepark. Stor og oversiktlig, hyggelig personale. Jeg synes heller ikke mat og suvenir prisene var helt avskrekkende heller

Takk, R7479IQalexanderl