Åpen i dag: Stengt
Hei jeg synes at Hunderfossen er den beste sted i hele Gudbrandsdalen og Lillehammer så vi gleder oss feire 40år i år

Hei vi synes at Hunderfossen vinterpark er den beste vinterparken i hele verden og nord for... les mer

Anmeldt 28. februar 2024
t0mre0d0rf
Sarpsborg kommune, Norge
Unik familiepark

Flott familiepark. Alt i alt veldig fornøyd, men teaterforestillingen var ikke på høyden. Kunne... les mer

Anmeldt 2. september 2023
Åshild L

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

En super dag for små og store 🤩 passet perfekt for våre barn på 7 og 9 år. Anbefaler 4D film om den lille prinsen og den nye berg og dalbanen Fyr og Flamme 😊 fantastisk flinke skuespillere på showet også 😊 en tipp topp dag!

Takk, anitarosdahle
Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Det stod ingenting om at vi måtte forhåndsbestille billetter. Vi har kjørt i 3 timer, og var først i køen. Vi ble møtt av utrivilige ansatte, og måtte bare rise igjen. Men parkeringen måtte vi betale, selv om vi bare hadde stått der i 20 min.

Takk, selin-l-m
Anmeldt 18. juli 2022 via mobile enheter

Veldig fornøyd med alt man kan gjøre der. Gutten på 2 år storkoser seg ☺️

Finnes mange ting å gjøre både for små og litt større barn ☺️

Takk, 830maritt
Anmeldt 16. juli 2022 via mobile enheter

Kjekt for barn og voksne, noko for alle aldersgrupper👍👍 God mat i salgsboder inne på området. Vi var ikkje i bade anlegget.

Takk, 729kariannen
Anmeldt 15. juli 2022 via mobile enheter

Veldig barnevennlig, romslig og fine rasteplasser og cafeer. Drar absolutt tilbake! Også fornøyd med tilhørende campingplass.

Takk, penguin2015