Åpen i dag: Stengt
Noen minus, men fin tur

1. skuespillet for 40 års jubileum… burde være mere barnevennlig, advarsel ang flammene som... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Marita R
Fine sommerminner

Mange fine familieaktiviteter. Stive priser. 47 kr for en pinneis😂Flott opplegg rundt... les mer

Anmeldt 2 uker siden
May-britt A

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 23. juni 2023 via mobile enheter

Dette er Norges flotteste fornøyelsespark med eventyrlige ansatte som har blitt godt drillet i hva service er.
Ryddig og rent over alt. Var her i slutten av juni og da også minimalt med kø. Herlig.

Dato for opplevelse: juni 2023
1  Takk, broraleksander
Anmeldt 29. mai 2023 via mobile enheter

Veldig gøy og fint på dager med lite kø. Kjedelig på dager med mye folk og kø. Trollfallet var alt for hypet. Var ikke verdt å vente 40 min i kø på 3 minutter opplevelse.

Dato for opplevelse: mai 2023
Takk, 260andersv
Anmeldt 3. mars 2023

Får beskjed fra ansatte om at forestillingen er ved ishotellet kl. 1820, vi står der og venter uten at noe skjer. Så får vi høre musikk foran slottet og haster dit, det er der det begynner til ett senere tidspunkt. Vi mistet halvparten. Når man spør flere ansatte og får samme svaret om hvor det begynner så må man tro på det. Virker veldig rotete og ingen vet noen ting. Når man betaler skjorta for å gå inn så burde parkering være gratis, men nei da. Kr 49 for parkering og kr 2 i serviceavgift, altså kr 51. Ingen stor sum, men dette lukter kun pengemaskin.

Dato for opplevelse: februar 2023
Takk, hugbre
Anmeldt 12. oktober 2022 via mobile enheter

Jeg syns appen var et supert hjelpemiddel. Jeg fikk både oversikt- og planlagt selve besøket i forkant og orientert meg på stedet. Det at man fikk opp individuelle kart og kunne krysse av aktiviteter etter hvert som de ble gjort gjorde opplevelsen veldig oversiktelig.

Dato for opplevelse: oktober 2022
Takk, 228maritaa
Anmeldt 3. oktober 2022 via mobile enheter

Kreativ, variert oversiktlig park med hovedfokus på barn. Virkelig å anbefale på det varmeste!
Nok til flere dager med morro.

Dato for opplevelse: oktober 2022
Takk, 738torl