Fantastisk spennende sted

Fantastisk sted med nydelige omgivelser og spennende bygninger. Ruslet rundt i mange timer. En... les mer

Anmeldt 18. desember 2022
Ingunn K
Eidsvoll, Norge
Veldig morsomt endelig å få besøkt dronning Sonjas barndomshjem.

Dette besøket var kun for å besøke dronning Sonjas barndomshjem som kun er åpent deler av året. Jeg... les mer

Anmeldt 14. oktober 2022
Ingeborg56
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Et museum i særklasse, med bygninger fra mange epoker i Norsk historie. Maihaugen er et flott rekreasjonsområde, med stier og veier i et fantastisk miljø. Flotte utstillinger og en vandring i Norsk historie.

Takk, OdBjB
Siv672014, Salgs- og markedskonsulent på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

o

Anmeldt 14. oktober 2018

Personlig synes jeg Maihaugen er ganske så oppskrytt og ikke så veldig spennende, men det er et veldig populært reisemål blant de utenlandske turistene. Man kan se på de gamle bygningene eller gå en tur i rolige omgivelser. Det er ikke så mye mer enn det.

Takk, Simsim7

Takk for at du besøkte Maihaugen! Det er alltid fint å få tilbakemeldinger av alle slag. På sommeren har Maihaugen et ganske stort utvalg av ulike aktiviteter og vandreteatere for alle aldersgrupper. Kanskje du vil like å delta på det neste gang? Ellers kan vi også anbefale julemarkedet som snart går av stablen. Der er det masse som foregår i museets regi i tillegg til at det er over 100 salgsboder der man kan handle julevarer,kaker og mat. Velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Maihaugen.

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig park/ museum. Både inne og ute. Men en fin solværsdag er dette et flott sted å tilbringe noen timer. Mange flotte gamle bygninger og miljøer. Noen dyr. Særlig spennende er husene fra fra 30, 40, 50, 60, fram til 80(?) tallet. Veldig flott å se ting man husker på museum, fra nær fortid. Kudos for dette! Kult!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, janbM4455CY
Siv672014, Sales-and marketing consultant på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Takk for at dere besøkte Maihaugen! Det er hyggelig å høre at dere koste dere her og fikk fram minner i 1900-talls samlingen vår i "Boligfeltet". Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen oss på Maihaugen.

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Det var helt utrolig fint der, med mange gamle bygninger og masse historie. Guiden vår var flink til å formidle og klarte å holde på oppmerksomheten til hele fhs-klassen gjennom hele opplegget, tommel opp! Kommer gjerne tilbake for å se mer.

1  Takk, stineamu

Takk for at dere besøkte Maihaugen. Det er hyggelig å høre at dere hadde en flott opplevelse og fikk mye ut av den guidede turen. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Maihaugen.

Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Det er trivelig på steder familien kan gjøre noe sammen samt oppleve og lære mye.
Flotte arrangementer igjennom dagen. Anbefaler alle å delta på tur med postmannen. Vi flyttet oss tiår mellom husgruppene og det var aktiviteter og skuespill ved hvert hus som ga oss gode opplevelser. Mye fint å se på og oppleve. Barna storkoste seg rundt i museet.
Absolutt verdt å oppleve.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Frohan

Så hyggelig at dere hadde en fin dag på Maihaugen og at dere fik med dere vandreteateret "Brevet". Velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Maihaugen.