Åpen i dag: Stengt
Spennende historie

Et besøk på Maihaugen er både spennende, lærerikt og avslappende. Vel verdt å bruke noen timer her... les mer

Anmeldt 2 uker siden
kabakk
Gjøvik, Norge
Fin plass og se hvordan hus er bygget og utviklet seg

He kan en vandre rundt i flere timer og oppdag ny-gamle ting. Flott område i fint vær men noe regn... les mer

Anmeldt 7. august 2019
larsenbr
Sørum, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Et sted du kan bruke flere dager på viss man vil. My spennende og interessant å se og oppleve både ute og på museet og husene rundt i området. I tillegg det flotte olympiske museet.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Rune M
Siv672014, Salgs- og markedskonsulent på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019

Takk for at du besøkte Maihaugen og Norges Olympiske Museum. Det er hyggelig å høre at du hadde et fint opphold her. Velkommen tilbake når som helst! Med vennlig hilsen Maihaugen.

Anmeldt 4. februar 2019

Veldig koselig museum med hyggelige ansatte. Vi var der på vinteren, så litt nedtur at så mange av musumshusene ikke var åpne. Likevel koste vi oss med å gå rundt på museet og titte, reiser nok tilbake igjen til sommeren. Anbefaler absolutt å ta turen hit!

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, MissMKtraveler

Takk for at dere besøkte Maihaugen. Det er litt mindre tilbud på vinteren, men likevel vakkert. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Mvh Maihaugen,

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Et museum i særklasse, med bygninger fra mange epoker i Norsk historie. Maihaugen er et flott rekreasjonsområde, med stier og veier i et fantastisk miljø. Flotte utstillinger og en vandring i Norsk historie.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, OdBjB
Siv672014, Salgs- og markedskonsulent på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

o

Anmeldt 13. oktober 2018

Personlig synes jeg Maihaugen er ganske så oppskrytt og ikke så veldig spennende, men det er et veldig populært reisemål blant de utenlandske turistene. Man kan se på de gamle bygningene eller gå en tur i rolige omgivelser. Det er ikke så mye mer enn det.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Simsim7

Takk for at du besøkte Maihaugen! Det er alltid fint å få tilbakemeldinger av alle slag. På sommeren har Maihaugen et ganske stort utvalg av ulike aktiviteter og vandreteatere for alle aldersgrupper. Kanskje du vil like å delta på det neste gang? Ellers kan vi også anbefale julemarkedet som snart går av stablen. Der er det masse som foregår i museets regi i tillegg til at det er over 100 salgsboder der man kan handle julevarer,kaker og mat. Velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Maihaugen.

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig park/ museum. Både inne og ute. Men en fin solværsdag er dette et flott sted å tilbringe noen timer. Mange flotte gamle bygninger og miljøer. Noen dyr. Særlig spennende er husene fra fra 30, 40, 50, 60, fram til 80(?) tallet. Veldig flott å se ting man husker på museum, fra nær fortid. Kudos for dette! Kult!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, janbM4455CY
Siv672014, Sales-and marketing consultant på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Takk for at dere besøkte Maihaugen! Det er hyggelig å høre at dere koste dere her og fikk fram minner i 1900-talls samlingen vår i "Boligfeltet". Vi håper å se dere igjen ved en senere anledning. Med vennlig hilsen oss på Maihaugen.