Mye å gjøre for barna

Var på besøk på Maihaugen, med to små barn. Barna var veldig fornøyd med besøket, mye spennende å... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Campingmedbarn
Julegaven falt i smak

Anmeldt 6. april 2019
MissSiHa
Norway

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Min mor har aldri vært på Maihaugen i snødrakt og vi ble alle begeistret for stilige og godt forklarte hus i vinterterreng. Rolig var det også.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, MissSiHa
Siv672014, Salgs- og markedskonsulent på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Takk for at dere besøkte Maihaugen. Det er hyggelig å høre at besøket falt i smak hos alle sammen. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Maihaugen.

Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Et sted du kan bruke flere dager på viss man vil. My spennende og interessant å se og oppleve både ute og på museet og husene rundt i området. I tillegg det flotte olympiske museet.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Rune M

Takk for at du besøkte Maihaugen og Norges Olympiske Museum. Det er hyggelig å høre at du hadde et fint opphold her. Velkommen tilbake når som helst! Med vennlig hilsen Maihaugen.

Anmeldt 4. februar 2019

Veldig koselig museum med hyggelige ansatte. Vi var der på vinteren, så litt nedtur at så mange av musumshusene ikke var åpne. Likevel koste vi oss med å gå rundt på museet og titte, reiser nok tilbake igjen til sommeren. Anbefaler absolutt å ta turen hit!

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, MissMKtraveler

Takk for at dere besøkte Maihaugen. Det er litt mindre tilbud på vinteren, men likevel vakkert. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Mvh Maihaugen,

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Et museum i særklasse, med bygninger fra mange epoker i Norsk historie. Maihaugen er et flott rekreasjonsområde, med stier og veier i et fantastisk miljø. Flotte utstillinger og en vandring i Norsk historie.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, OdBjB
Siv672014, Salgs- og markedskonsulent på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

o

Anmeldt 13. oktober 2018

Personlig synes jeg Maihaugen er ganske så oppskrytt og ikke så veldig spennende, men det er et veldig populært reisemål blant de utenlandske turistene. Man kan se på de gamle bygningene eller gå en tur i rolige omgivelser. Det er ikke så mye mer enn det.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Simsim7

Takk for at du besøkte Maihaugen! Det er alltid fint å få tilbakemeldinger av alle slag. På sommeren har Maihaugen et ganske stort utvalg av ulike aktiviteter og vandreteatere for alle aldersgrupper. Kanskje du vil like å delta på det neste gang? Ellers kan vi også anbefale julemarkedet som snart går av stablen. Der er det masse som foregår i museets regi i tillegg til at det er over 100 salgsboder der man kan handle julevarer,kaker og mat. Velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Maihaugen.