Spennende historie

Et besøk på Maihaugen er både spennende, lærerikt og avslappende. Vel verdt å bruke noen timer her... les mer

Anmeldt 2 uker siden
kabakk
Gjøvik, Norge
Fin plass og se hvordan hus er bygget og utviklet seg

He kan en vandre rundt i flere timer og oppdag ny-gamle ting. Flott område i fint vær men noe regn... les mer

Anmeldt 7. august 2019
larsenbr
Sørum, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Har du en dragning mot tømmer, lafta hus, stavkirker og dyr i vakre omgivelse er nok dette stedet for deg.
Jeg må si det faller i smak - nesten.
Men for oss i rullestol er det under pari slik jeg ser det.
Jeg betaler full pris (selvfølgelig det er bare tull at vi ikke skal det), men får i realiteten kun 50% av opplevelsen.
Regner med stedet er subsidiert med offentlige midler, derfor burde det også vært mer tilrettelagt.
Alt i alt 3 av 5 mulige. Ikke værst det når dey var såpass dårlig tilrettelagt for hele kundegruppen.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, 210stigs
Siv672014, Salgs og markedskonsulent på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Takk for at du besøkte Maihaugen. Vi forstår at det ikke er like fremkommelig alle steder hos oss. Vi prøver å være tydelige på dette med egen informasjon under et punkt om tilgjengelighet på nettsidene våre. Det er dessverre ikke enkelt å tilrettelegge de historiske husene våre for alle. Håper det likevel ble et bra museumsbesøk for deg. Med vennlig hilsen oss på Maihaugen.

Anmeldt 4. juli 2019

Var på besøk på Maihaugen, med to små barn. Barna var veldig fornøyd med besøket, mye spennende å se på og gjøre. Fikk med oss både skuespillet "Pål sine høner" og "Sirkus filiokus". Begge deler fenget, og var også artig for oss voksne.
Pent og ryddig rundt om i parken. Rolig stemning, ikke for mange folk og morsomt med skuespillere rundt om i parken som kunne fortelle om husene.
Et stort minus må være maten. Den var riktignok god, og fint med pannekaker til barna, men det var alt for dyrt. Inngangspenger var greit nok priset.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Campingmedbarn
Siv672014, Mye å gjøre for barna på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019

Takk for at dere besøkte Maihaugen! Det er hyggelig å høre at dere alle hadde en fin opplevelse og at barna koste seg med vårt tilrettelagte barneprogram. Synd å høre om maten, vi tar det videre. Velkommen tilbake ved en senere anledning! med vennlig hilsen Maihaugen.

Anmeldt 20. juni 2019

Maihaugen er et hyggelig område både sommer og vinter. Masse turister om sommeren, men om kvelden er det et rolig sted å rusle rundt selv om husene da er stengt. Vinterstid i godt vær er stedet et fredelig sted. Et sted som vi som bor i nærheter bruker fra tid til annen, ofte når vi har besøk, og som turister aldri glemmer.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, TormodTurist
Siv672014, Sales- and marketing consultant på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019

Takk for at dere besøker Maihaugen. Det er hyggelig å høre at dere har glede av området og stadig kommer tilbake. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake! Med vennlig hilsen Maihaugen.

Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Min mor har aldri vært på Maihaugen i snødrakt og vi ble alle begeistret for stilige og godt forklarte hus i vinterterreng. Rolig var det også.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, MissSiHa
Siv672014, Salgs- og markedskonsulent på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019

Takk for at dere besøkte Maihaugen. Det er hyggelig å høre at besøket falt i smak hos alle sammen. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Med vennlig hilsen Maihaugen.

Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Et sted du kan bruke flere dager på viss man vil. My spennende og interessant å se og oppleve både ute og på museet og husene rundt i området. I tillegg det flotte olympiske museet.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Rune M

Takk for at du besøkte Maihaugen og Norges Olympiske Museum. Det er hyggelig å høre at du hadde et fint opphold her. Velkommen tilbake når som helst! Med vennlig hilsen Maihaugen.