Spennende historie

Anmeldt 2. september 2019
kabakk
Gjøvik, Norge
Fin plass og se hvordan hus er bygget og utviklet seg

Anmeldt 7. august 2019
larsenbr
Sørum, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Et besøk på Maihaugen er både spennende, lærerikt og avslappende. Vel verdt å bruke noen timer her. Anbefales både for voksne og barn.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, kabakk
Siv672014, Salgs- og markedskonsulent på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Takk for at dere besøkte Maihaugen. Det er alltid hyggelig å høre at våre gjester har kost seg, slappet av og også lært noe på sitt besøk. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen oss på Maihaugen.

Anmeldt 7. august 2019

He kan en vandre rundt i flere timer og oppdag ny-gamle ting. Flott område i fint vær men noe regn er ikke farlig.

Takk, larsenbr

Takk for at dere besøkte Maihaugen. Så hyggelig å høre at dere hadde en fin dag. Hjertelig velkommen tilbake også ved en senere anledning.

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Vi kom hit på en varm juli dag. Hyggelig å kunne gå inn i husene å titte. 4 åringen likte veldig godt vandre-teateret og sirkus filiokus. Flere steder man kunne sitte litt i skyggen og nyte en is eller bare kunne ta en pause. Vi fikk nok ikke sett alt men anbefaler å dra hit om man skal til Lillehammer.

Takk, Jenetur
Siv672014, Salgs- og markedkonsulent på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2019

Takk for at dere besøkte Maihaugen! Vi er glad for å høre at dere koste dere og at 4-åringen også fikk med seg vandreteater og Sirkus Filiokus. Det er mye å gjøre og se, så kanskje vi sees igjen ved en senere anledning? Med vennlig hilsen oss på Maihaugen.

Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

En dag med ekstremt varmt vær. Mye å se på,lese om og lære. Barna syns det var kjekt også. Bra at en får gå inn i husene og kikke. Kjekt med husene fra 30 tallet og oppover

Takk, janitarye
Siv672014, Salgs og markedskonsulent på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2019

Takk for at dere besøkte Maihaugen. Det er hyggelig å høre at alle i familien koste seg og fikk masse ut av besøket. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen oss på Maihaugen.

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Gikk rundt å tittet i flere timer, da rakk vi ikke se alt en gang. Hadde med to barn (1,5 og 7 år) de likte veldig godt dyrene som var rundt på maihaugen.

Veldig morsomt med husene fra nyere tid også, 80 tallet vekket mangen minner.

Vi var ikke på forestillinger fordi det passet ikke når vi var i området.

Gøy med lekeplass for barna.

Minus til museet for super dyrt vann! 50kr flasken for 1/2 farris er et ran.

Takk, iselinnnn
Siv672014, Salgs- og markedskonsulent på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2019

Takk for at dere besøkte Maihaugen! Det er hyggelig å høre at dere koste dere her og at både voksne og barn hadde en fin dag. 80-tallet kan nok sannelig bringe fram noen minner for noen og enhver ;) Vi skal videreformidle innspill på pris på vann. Håper å se dere ved en senere anledning! Med vennlig hilsen oss på Maihaugen.