Verdt et besøk

Veldig fint tun med mange historiske bygninger å se på. Desverre litt begrensninger nå så du kommer... les mer

Anmeldt 25. juli 2021
mortenn738
Nittedal, Norge
Verdt et besøk.

Fint tun, kjekk opplevelse. Lov å ha med hund og det ble en fin rundtur på oss alle. Kjekk kafé med... les mer

Anmeldt 12. juli 2021
803heget

Anmeldt 9. juli 2020

Mye likt og lite variasjon. Artig med nyere bebyggelse og Postmuseet. Liker Folkemuseet på Bygdøy mye bedre. Der er der mye mer og variert innhold.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, kenp971
Siv672014, Salgs- og markedskonsulent på Maihaugen Open-Air Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2020

Takk for at dere besøkte Maihaugen. Det er hyggelig å høre at dere likte 1900-talls samlingen og Norges Postmuseum. Maihaugen har 220 hus fra 1200-tallet og frem til i dag, både husmannsbruk, små og store gårder, seter og hytteanlegg og by og boligfeltsbebyggelse. I sommer var vi dessverre nødt til å holde husene stengt slik at museet kanskje opplevdes som mindre variert enn vanlig. Vi håper å de dere igjen ved en senere anledning slik at dere kan oppleve variasjonen i mer normale tider. . Med vennlig hilsen oss på Maihaugen.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Er overveldet over størrelsen på museet, og atmosfæren var helt magisk! Ble vitne til en familie som hadde med hund; kyrne på maihaugen likte tydelig ikke hunder og denne familien brukte hunden til å terge opp kyrne, trist at noen ikke vet bedre. Tenker det kunne vært en fordel at man lar hunden bli igjen ute slik at dyrene på maihaugen kan ha det godt til enhver tid.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, reismuff

Takk for at du besøkte Maihaugen. Det er hyggelig å høre at du hadde et fint opphold. Leit å høre om hunden. Heldigvis er de fleste hundeeiere ansvarlige mennesker som skjønner at slik oppfører man seg ikke, og derfor ønsker vi også tillate hund utendørs på museet. Vi håper å se deg igjen! Med vennlig hilsen oss på Maihaugen.

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

En hyggelig reise gjennom flere tidsepoker. Fra stavkirke og gamle tun til boliger fra 40, 50, 60, 70 og 80 tallet.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Segrav

Takk for at du besøkte Maihaugen. Det er hyggelig å høre at du hadde et fint opphold og setter pris på tidsreisen på museet. Velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen oss på Maihaugen.

Anmeldt 30. mai 2020

Troverdig kulturlandskap med bygninger fra forskjellige tidsperioder og samfunnslag fra ca 1700-2020

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 56randim

Takk for at du besøkte Maihaugen. Det er hyggelig å høre at du hadde et fint opphold og satte pris på historien vi formidler. Velkommen tilbake! Med vennlig hilsen oss på Maihaugen.

Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott og historisk. Stort og veldig mye å se. To flotte utstillinger inne. Fin cafe. Kommer garantert tilbake til sommeren.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, camilla213

Takk for at du besøkte Maihaugen. Det er hyggelig å høre at du hadde et fint opphold. Velkommen tilbake! Med vennlig hilsen oss på Maihaugen.