Sonjas barndomshjem

Det er alltid hyggelig å besøke Maihaugen. Vi kom da set åpnet og fikk velkomstsang av alle... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Svein B
Oslo, Norge
Verdt et besøk

Anmeldt 25. juli 2021
mortenn738
Nittedal, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint tun med mange historiske bygninger å se på. Desverre litt begrensninger nå så du kommer ikke inn i alle bygninger. Allikevel så bruker du lett en halv dag her og få også med utstillingene inne. Stive priser på mat og drikke trekker ned

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, mortenn738
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Fint tun, kjekk opplevelse. Lov å ha med hund og det ble en fin rundtur på oss alle. Kjekk kafé med god mat. Litt stive priser: 129kr for en baguette.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 803heget
Anmeldt 27. juni 2021

Det var hyggelig å rusle rundt på en stille plass, Det som var litt synd var at vi ikke kunne komme inn i de forskjellige gamle husene. Det var stengt pga. covid-19. Fikk gå rundt i barndoms hjemmet til Dronning Sonja som var åpent for publikum

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Jan190444
Anmeldt 28. desember 2020 via mobile enheter

også i den mørke årstid. Selv om det var færre ting som var tilgjengelig så kompenserte det bra med lysshow nå i desember

Dato for opplevelse: desember 2020
1  Takk, larsj898
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Kusina og jeg dro innom her. Var på 2 utstillinger inne og 1 utstilling ute.
Bra utstillinger innendørs med ansatt som hadde mye informasjon om utstillingene. Hyggelig juleatmosfære på uteutstillingen.

Dato for opplevelse: desember 2020
2  Takk, Ailiskh