Flott senter

Veldig lærerikt senter som har tatt vare på bilder, biler og utstyr. Ser lite ut, men her kan man... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Graffen
Graffen
Ett flott museum med nydelig uteområde

Svært bra opplegg og Norsk Vegmuseum men fine utstillinger og uteområder. God mat på cafeen og... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Knut Erik T
Ålesund, Norge

Anmeldt 23. juli 2020

Der var overaskende fint å besøke vegmuseet. Flere ting å se, flere ting å lære om og fint for voksne og barn.

Takk, LigiaFeo
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

I Norge skal du lete lenge etter et museum som både er gratis og vel verdt et besøk. Det er veimuseumet. Fine variasjoner i utdt, mye interessant å se og lære. Avdelinget med både kjøretøy og fjellspregning.

Virkelig vel verdt et besøk.

Takk, 338clausr
Anmeldt 19. juli 2020

Vi hadde en flott dag her. Fint uteområde å rusle rundt. Kommer gjerne tilbake. Og det var gratis å komme inn.

Takk, Snoopy-pus
Anmeldt 8. juli 2020

Jeg besøkte museet for noen år siden og var da veldig imponert. Denne gangen begrenset jeg besøket til museumsbygningene. Siden sist har de fått et eget bygg for kjøretøyhistorisk museum som jeg syns var flott. Hovedbygget og utstillingene der, var imidlertid svært amputerte pga Covid-19-restriksjoner. Informasjonsfilmer og interaktiv informasjon var dessverre ute av funksjon som ledd i å redusere smittefare. Dette er jo forståelig, men jeg ser frem til mitt neste besøk der jeg vil bruke mange timer, og der opplevelsen ikke begrenses av smittevernsrestriksjoner.

2  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 21. november 2019

Det nyåpnede bilmuseer som ligger «vegg i vegg» med veimuseet, har et meget godt utvalg av biler som har kjørt på norske veier helt fra bilenes barndom. I tillegg har de også et godt utvalgte av motorsykler og tråsykler. Det var en meget god og instruktiv utstilling selv om scooterens manglet. En av kongens biler var imidlertid utstilt.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, _rnulfd