Stolpejakt

Ett flott sted, som er undervurdert.En må ikke bare like biler og maskiner for å gå dit.Var der på... les mer

Anmeldt 26. august 2021
torilb2014
Edinburgh, Storbritannia
Artig opplevelse!

Spennende og lærerikt👍🏻 anbefales for de som er bilinteressert og/ eller... les mer

Anmeldt 31. juli 2021
victoriahol

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Egen kjøretøymuseum med personbiler, sykler & MC. Infotavler med historie pr kjøretøy
STOR uteutstilling av store maskiner(gravemaskiner, dumpere, pelemaskiner, snøfresere +++). Stort innendørs fjellsprengingsanlegg man går gjennom-KULT
Smie, hvor vi så på manuell produksjon av kjetting med gjerdelås til jernbaneoverganger
Mye moro for store og små- og helt GRATIS!
Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, igoro462
Anmeldt 23. juli 2020

Der var overaskende fint å besøke vegmuseet. Flere ting å se, flere ting å lære om og fint for voksne og barn.

Takk, LigiaFeo
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

I Norge skal du lete lenge etter et museum som både er gratis og vel verdt et besøk. Det er veimuseumet. Fine variasjoner i utdt, mye interessant å se og lære. Avdelinget med både kjøretøy og fjellspregning.

Virkelig vel verdt et besøk.

Takk, 338clausr
Anmeldt 19. juli 2020

Vi hadde en flott dag her. Fint uteområde å rusle rundt. Kommer gjerne tilbake. Og det var gratis å komme inn.

Takk, Snoopy-pus
Anmeldt 8. juli 2020

Jeg besøkte museet for noen år siden og var da veldig imponert. Denne gangen begrenset jeg besøket til museumsbygningene. Siden sist har de fått et eget bygg for kjøretøyhistorisk museum som jeg syns var flott. Hovedbygget og utstillingene der, var imidlertid svært amputerte pga Covid-19-restriksjoner. Informasjonsfilmer og interaktiv informasjon var dessverre ute av funksjon som ledd i å redusere smittefare. Dette er jo forståelig, men jeg ser frem til mitt neste besøk der jeg vil bruke mange timer, og der opplevelsen ikke begrenses av smittevernsrestriksjoner.

2  Takk, Lars Vagle S