Stolheis = kult

Utrolig kult å ta stolheisen opp og ned. Gav skikkelig sug i magen! Vi hadde en liten hund i veske... les mer

Anmeldt 1. august 2021
toneir_na
Frederikssund, Danmark
Mor datter tur

Supert anlegg, bra stolheis opp bakken og åpen bakke så du kunne komme til toppen, nydelig utsikt... les mer

Anmeldt 1. desember 2019
Hilde S

Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Perfekt med kiosk/ suvenir i bunnen av bakken så man kunne kjøpe noe leskende.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Hilde S
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Vi tok en tur til lysgårdsbakken i dag. Tok heisen opp til toppen. Der er det en flott utsikt. Anbefaler heisen opp viss du er i dårlig form. Er du sprek anbefaler jeg å gå opp. Vi gikk ned igjen. En fin tur med masse trapper. Betalte 120kr for 2 for heis å inngang i hopptårnet.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, galagutt
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Her kan man både kjøre opp til toppen og man kan gå opp alle trappene i hoppbakken om det skal være ønskelig. På toppen er det veldig fin utsikt over Lillehammer og Vingnes/Vingrom.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, stinebratteng1
Anmeldt 17. oktober 2018

Artig at trinnene var merket for hvert 100'nde trinn. tøff trassè oppover. anbefales ikke motsatt vei for knærne. Et lite minus at kafeen på toppen var stengt, men det er nok ikke nok brukere av den. Der i fra flotte tur områder inn til høyre mot Mesna elva. Manglet bar bra oppmyking for å komme rett på.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, cathrine_now
Anmeldt 30. september 2018

Var på besøk der en flott høstdag i september- 18. Tok oss tid til å gå alle 936 trinnene til toppen, og du verden for en utsikt vi ble belønnet med! Bare å anbefale!

Ikke så imponerende at man faktisk må betale parkeringsavgift der på en søndag ettermiddag. Stusselig.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, janbM4455CY