Flott anlegg

Anmeldt 10. juli 2020
NarvN
Inderøy, Norge
Mor datter tur

Supert anlegg, bra stolheis opp bakken og åpen bakke så du kunne komme til toppen, nydelig utsikt... les mer

Anmeldt 1. desember 2019
Hilde S

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lillehammer
Anmeldt 5. juli 2021

Tenkte vi skulle kjøre opp etter anbefaling. Men det ble en rundtur uten utsikt. Fant ikke p-plassen og heller ikke noe skilting

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, kremly
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Anlegget ligger i gangavstand fra sentrum. Mye idrettshistorie her. Flott utsikt over byen og Mjøsa. Kombiner gjerne med er besøk i museet i Haakonshallen.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Adventures67
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Tok turen opp og ned på sykkel. Masse folk - med god korona avstand. Flott utsikt og anlegg, som er tilrettelagt for turister

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, NarvN
Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Perfekt med kiosk/ suvenir i bunnen av bakken så man kunne kjøpe noe leskende.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Hilde S
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Vi tok en tur til lysgårdsbakken i dag. Tok heisen opp til toppen. Der er det en flott utsikt. Anbefaler heisen opp viss du er i dårlig form. Er du sprek anbefaler jeg å gå opp. Vi gikk ned igjen. En fin tur med masse trapper. Betalte 120kr for 2 for heis å inngang i hopptårnet.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, galagutt