7-dagers scenisk skandinavisk tur fra København, som utforsker Danmark, Sverige og fjordene i Norge

Bestill på forhånd
fra
USD 799,99
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Lillehammer Olympic Park på
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Tok en tur opp til hoppbakkene. Var heldig å få sjå hoppere som trente. Det er mulig å ta stolheisen opp til hoppbakken, eller gå trappene for de som er litt meir sportye.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, 664siljer
Anmeldt 13. mai 2016

Det anbefales absolutt å ta seg en tur hit for å prøve en tur i hjulboben. Det er også kult å se konkurranser eller trening.

Jeg var her under ungdoms-OL og det var kult å se på konkurransene.

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, Simsim7
Anmeldt 26. mars 2016 via mobile enheter

Ganske fin utsikt over Lillehammer og Mjøsa fra toppen. Vi jogget opp og det var fin natur ved siden av, og når man kommer til toppen så er det ikke skuffende og verdt hvert eneste hjerteslag. Det går også an å ta stolheisen opp...

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 27. oktober 2015

Besøker Olympiaparken ofte både sommer og vinter, til fots og på ski.Flott turområde som jeg besøkte første gang under OL i 1994, uforglemmelig opplevelse. Anbefales.

Dato for opplevelse: desember 2014
Takk, dago707
Anmeldt 15. september 2015

Olympiaparken låg i gangavstand fra hotellet dersom du liker motbakker. Obs. Du får nedoverbakker på returen! Vi var på en Landsturneringen som ble arr. på område. Flotte anlegg og flotte bilder i Håkons hall.

Dato for opplevelse: september 2015
1  Takk, augustgjest