Interessan, med masse god historie. Flott utsikt.

Anmeldt 22. juli 2018
Jon R
Egersund, Norge
Fy så gøy!

Anmeldt 18. juli 2018
33hegen
Haugesund, Norge

Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Morsomt å kjøre bob og vi følte oss sikre hele veien med hyggelig sjåfør. Vi hadde hele banen for oss selv, da det var kun oss som var der. Synes prisen var noe stiv for en så kort opplevelse(300kr per pers),men angrer ikke. Anbefaler også å være 4 + sjåfør for da er den mest optimal og rister ikke like mye som når man er to.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Tea Eline A
Anmeldt 22. juli 2018

Kjekt å ha besøkt etter all tv seeing fra området. Og dette på en dag med skyfri himmel og hopptrening i bakken.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Jon R
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Dette va en syk opplevelse, knallgøy!!! God service og hyggelige folk. Følte meg trygg hele tiden. Anbefales absolutt

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 33hegen
Bente L, Markeds- og prosjektskoordinator på Lillehammer Olympic Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2018

Hei Hege! Takk for tilbakemeldingen. Så bra at du hadde en god opplevelse!

Anmeldt 26. april 2017

dette er ikke for pingler. Morro er det , men hjerteinfarkt er ikke bra å ha når en skal kjøre bob. Må prøves!

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, maggidutti15
Anmeldt 29. august 2016 via mobile enheter

Var her i forbindelse med birken. Dette er et område som virkelig er vedlikehold etter OL. Har virkelig gode treningsfasiliteter og er i veldig fine omgivelser. Tenker å komme hit utenom når det er birken for å se hvordan det ser ut uten så mange mennesker.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, stidaa