“God fest ”

Churrascaria
Vurdert som nr. 31 av 58 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Brasiliansk
Anmeldt 11 desember 2016 via mobile enheter

Lit tacky thai-dungen-design, men artig at de har hengt opp flere husker rundtomkring, og samtidig beholdt mye av "brennis"stilen. For litt yngre folk utpå kvelden. Bra dj. Veldig gode stoler. Helt OK drinker. Stort lokale.

Takk, Elise Hazel A

Anmeldt 12 oktober 2016

Veldig god mat hvor du får servert forskjellige typer kjøtt og masse godt tilbehør. En litt anneledes matopplevelse som er verdt å få med seg.

1  Takk, Marie9611
Anmeldt 1 august 2016

Veldig godt måltid. Vi ble servert sju kjøttretter ved bordet og kelneren skar av det kjøttet vi ba om. Alt sammen så veldig godt ut, så det endte med at vi spiste alt for mye. Jeg har ALDRI vært så mett og hadde problemer med å gå til bilen. Skal du gå hit bør du a god tid og være bevisst på at alle serveringene er gode. Ta bare LITT om gangen. Jeg samler mot til å gå dit en gang til, for maten og servicen var upåklagelig.

1  Takk, p_alnes
Anmeldt 26 februar 2016 via mobile enheter

Vi var der når det åpnet kl 18 på fredag. Det tror jeg var en fordel. Kjøttet formelig ventet på oss, og vi ble fulgt opp på en meget god måte. Alt var perfekt, og 10 små smakebiter var mer enn nok til å bli skikkelig god og mett. Masse forskjellig tilbehør og poteter i alle fasonger gjorde måltidet nesten komplett...desserten satte prikken over i'en - helt perfekt!
Vi kommer tilbake!

3  Takk, Tore1970
Anmeldt 24 januar 2016

Spennende konsept, som gjør resturantopplevelse litt ekstra spesiell.
Garnityret var ikke helt på toppnivå, fremsto ikke som hjemmelaget.
Stor variasjon i kjøtttyper. Foruten at den ene biffen ikke var stekt i det hele tatt, var alt kjøttet fortreffelig.
Generelt sett en bra opplevelse.

Takk, gjest879

Reisende som så på Churrascaria, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Churrascaria? Del dine erfaringer!