ZenHotels.com
Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i begynnelsen av juli, temperaturen inne på hotellet var bra (kjølig utetemperatur) vennlig personale i resepsjonen. Rommet var greit og rent. Badet så nyopppusset ut. Det som gjør att vi aldri kommet her igjen er frokost tallerken på tilknyttet Egon resturant. Personalet ignorerte fullstendig våre ønsker og da vi påpekte feilen kom de med noe annet en avtalt igjen. Synd att vi skal måtte krangle om småting som koster 2 kr når vi har betalt 2600 kr for 2 netter.

Takk, 472nilsp
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Overnattet på dette hotellet , ble tatt godt imot av en blid og hyggelig resepsjonist . Rommet var kjempekoselig , god seng, rent og pent. Frokost ble servert på Egon som er i samme bygning. Pga Covid 19 var det ikke buffet, men vi fikk både egg, bacon og annet vi ønsket . En utrolig hyggelig opplevelse, vi kommer garantert tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 261anitar
2608lillehammer, Leder  på Mølla Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2020

Så hyggelig at dere hadde det bra hos oss! Velkommen tilbake en annen gang og god sommer ønskes dere fra alle Møllearbeiderne!

Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

De ansatte på Mølla opplevde vi som veldig hyggelige, blide og imøtekommende. Rommene var helt ok og alt var rent og ryddig. Frokosten var god, ikke overdådig, men absolutt en fin start på dagen. Takk for oss!

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, dagj2015
2608lillehammer, Leder  på Mølla Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Det gleder oss at dere hadde bet godt opphold hos oss.
Velkommen tilbake en annen gang !

Med vennlig hilsen

Liv Gun Gratzer

Anmeldt 14. desember 2019

Meget sjarmerende hotell med svært hyggelig betjening. Supersentralt og trivelige rom. Vi var en stor gjeng på tur og vi alle hadde det riktig så hyggelig. Stilig skybar på toppen. Gode senger med overraskelse på puta. Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Modum82
Anmeldt 8. desember 2019

Klokka er nå 0430 og det er fortsatt full fest med høy musikk, roping og skriking fra festen på rommet over vårt. Vi bor i 2. etasje, rett over resepsjonen men der påstår nattevakten at spetakkelet ikke kan høres. Det kan kanskje skyldes at han ikke hører så godt, siden vi ringte hele tre ganger til resepsjonen før telefonen ble besvart. Han lovet å gjøre noe med bråket, men det lyktes åpenbart ikke. Vi forventer ikke at det skal være lydtett på et hotell i sentrum av en by, men alt bråket som har holdt oss våkne i hele natt foregår inne på hotellet. Dette hotellet markedsfører seg som et hyggelig overnattingssted, men bør heller reklamere for at de er en nattklubb uten stengetid. Og det var dessverre ikke det vi bestilte. Vi har bodd her mange ganger tidligere og hatt hyggelige opphold, men de nye eierne har åpenbart en ny profil som passer oss ganske dårlig. Takk for oss, Mølla - nå har vi bodd her for siste gang.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, LillianG121
2608lillehammer, Daglig leder på Mølla Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2019

Hei

Vi er lei oss for at dere hadde en slik opplevelse hos oss. Vi har hatt en prat med nattevaken som var på jobb denne natten, og som han sa, en sjelden gang har vi gjester som er umulige og få til å roe seg. Disse bråkmakerne fikk behørlig beskjed flere ganger og det er mulig at nattevakt var hos de når dere ringte resepsjonen. Det er beklagelig at dere måtte oppleve dette. Det er selvsagt ikke slik vi vil fremstå. Profilen til Mølla er ikke endret etter at vi har fått en ny eier, det er samme driftselskap så dette må vi stå for. Vi synes det er synd at dere ikke vil bo på Mølla mer, håper selvsagt at dere endrer mening.

Liv Gun Gratzer
Møllemester