Priceline
Trip.com
eDreams
Agoda.comUSD 178
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

«Godt brukt» hotell med veldig liten og fin skybar. Frokost på Egon er jo også ikke verst. Alt i alt synes jeg dette var et fint hotell. Personalet, både resepsjon og restaurant, yter det man forventer og ordner opp i evt misforståelser. Kommer gjerne tilbake vi

Takk, froded87
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i begynnelsen av juli, temperaturen inne på hotellet var bra (kjølig utetemperatur) vennlig personale i resepsjonen. Rommet var greit og rent. Badet så nyopppusset ut. Det som gjør att vi aldri kommet her igjen er frokost tallerken på tilknyttet Egon resturant. Personalet ignorerte fullstendig våre ønsker og da vi påpekte feilen kom de med noe annet en avtalt igjen. Synd att vi skal måtte krangle om småting som koster 2 kr når vi har betalt 2600 kr for 2 netter.

Takk, 472nilsp
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Overnattet på dette hotellet , ble tatt godt imot av en blid og hyggelig resepsjonist . Rommet var kjempekoselig , god seng, rent og pent. Frokost ble servert på Egon som er i samme bygning. Pga Covid 19 var det ikke buffet, men vi fikk både egg, bacon og annet vi ønsket . En utrolig hyggelig opplevelse, vi kommer garantert tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 261anitar
2608lillehammer, Leder  på Mølla Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2020

Så hyggelig at dere hadde det bra hos oss! Velkommen tilbake en annen gang og god sommer ønskes dere fra alle Møllearbeiderne!

Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

De ansatte på Mølla opplevde vi som veldig hyggelige, blide og imøtekommende. Rommene var helt ok og alt var rent og ryddig. Frokosten var god, ikke overdådig, men absolutt en fin start på dagen. Takk for oss!

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, dagj2015
2608lillehammer, Leder  på Mølla Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Det gleder oss at dere hadde bet godt opphold hos oss.
Velkommen tilbake en annen gang !

Med vennlig hilsen

Liv Gun Gratzer

Anmeldt 14. desember 2019

Meget sjarmerende hotell med svært hyggelig betjening. Supersentralt og trivelige rom. Vi var en stor gjeng på tur og vi alle hadde det riktig så hyggelig. Stilig skybar på toppen. Gode senger med overraskelse på puta. Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Modum82