Expedia.comUSD 140
Orbitz.comUSD 140
eDreamsUSD 139
Agoda.comUSD 139
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vennlig og hjelpsomt personale, fikk blant annet lagt kjøleelementer til frys for neste dag.

Rommet bærer preg av årenes gang. For en familie på 4 var det egentlig bare plass til sengene og ikke stort mer.
Dårlig renhold, støvete på nattbord og gulvlister, badet kan nesten påstås å være uhygienisk med skittent belegg i toalettet og rundt dusjen… Fant også ved en tilfeldighet et eple under den ene ekstrasengen….
Litt vell varmt rom midtsommers uten aircondition.

Fint utvalg i frokostbuffet på Egon.

Takk, 759stinek
Liv Gun Gratzer , Daglig leder på Aksjemøllen - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei !

Vi tar dine kommentarer, og har tatt dette opp internt.
Vi står nå foran en total renovering av hotellet, vi starter med dette i høst.
Håper å se dere igjen på et nytt hotell
Liv Gun Gratzer
Møllemester

Anmeldt 26. juli 2020

Mølla har svært sentral beliggenhet, i sentrum av Lillehammer. Frokosten på Egon var enkel, med brødskiver og div. pålegg samt egg/ bacon eller eggerøre/ laks. Kun to ansatte til å betjene frokostgjestene, så ble litt venting på maten selv om vi fikk tildelt frokosttid. Rommene er rene, men litt slitte. Smale enkeltsenger som er modne for utskifting. Hyggelige ansatte.

Takk, NusaNorway
Hanna Stenberg, Daglig leder på Aksjemøllen - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2021

Hei!
Takk for din viktige tilbakemelding.

Vår frokost er betydelig oppgradert siden i fjor. I tillegg er jeg glad for å kunne si at hotellet skal renoveres nå i høst, og alle sengene blir byttet ut. :)

Så håper du vil gi oss en sjanse til å vise at vi kan bedre i framtiden. Velkommen!

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

«Godt brukt» hotell med veldig liten og fin skybar. Frokost på Egon er jo også ikke verst. Alt i alt synes jeg dette var et fint hotell. Personalet, både resepsjon og restaurant, yter det man forventer og ordner opp i evt misforståelser. Kommer gjerne tilbake vi

Takk, froded87

Hei!
Takk for hyggelig tilbakemelding. :)
Hjertelig velkomne tilbake til oss.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i begynnelsen av juli, temperaturen inne på hotellet var bra (kjølig utetemperatur) vennlig personale i resepsjonen. Rommet var greit og rent. Badet så nyopppusset ut. Det som gjør att vi aldri kommet her igjen er frokost tallerken på tilknyttet Egon resturant. Personalet ignorerte fullstendig våre ønsker og da vi påpekte feilen kom de med noe annet en avtalt igjen. Synd att vi skal måtte krangle om småting som koster 2 kr når vi har betalt 2600 kr for 2 netter.

Takk, 472nilsp

Hei!
Først og fremst; så hyggelig å høre at du ble godt ivaretatt av møllearbeiderne i resepsjonen.
I forhold til frokosten, så kan vi ikke gjøre annet enn å legge oss langflat. Heldigvis kan jeg med stor trygghet si at frokosten er betydelig oppgradert siden i fjor.

Håper dere en gang vil gi oss muligheten til å vise at vi kan bedre.

Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Overnattet på dette hotellet , ble tatt godt imot av en blid og hyggelig resepsjonist . Rommet var kjempekoselig , god seng, rent og pent. Frokost ble servert på Egon som er i samme bygning. Pga Covid 19 var det ikke buffet, men vi fikk både egg, bacon og annet vi ønsket . En utrolig hyggelig opplevelse, vi kommer garantert tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 261anitar
2608lillehammer, Leder  på Aksjemøllen - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2020

Så hyggelig at dere hadde det bra hos oss! Velkommen tilbake en annen gang og god sommer ønskes dere fra alle Møllearbeiderne!