“Lunsj for dagen”
Anmeldelse av Lysaker Gjestgiveri

Lysaker Gjestgiveri
Vurdert som nr. 24 av 58 Restauranter i Lillehammer
Beskrivelse: «På Lysaker ønsker vi å være litt ”nedpå” vi vil lage solid god mat som er inspirert av årstider og råvaretilgang. Vi bruker leverandører som vi vet leverer god kvalitet og helst lokale råvarer» - Bjørn Hettervik (eier, kokk) Kafeen på sommeren er familievennlig med egen barnemeny. Det er godt bakverk, gode vafler, middagsretter, smørbrød og småretter. Lysaker Gjestgiveri er en sesongåpen kafé. Tar imot selskaper hele året Åpningstider 2017 8 April til 24 Juni og 26 August til 8 Oktober Lørdager kl 11- 17 Søndager kl 11- 18 Påsken skjærtorsdag til første påskedag (13.4-16.4). kl 11- 17 Sommersesongen 24 juni – 20 August Mandag til Lørdag 11- 17 Søndag 11- 18
Anmeldt 5 august 2016 via mobile enheter

I dag ble lunsjen spist her. Stedet ligger idyllisk til ved inngangen til norsk vegmuseum. Her er det mye å velge i når det gjelder mat, og det meste kan fåes glutenfritt. Maten smakte godt

Takk, Jan Halvard R

Anmeldt 2 juli 2016

Dette nostalgiske gjestgiveriet fra Lysaker i Bærum ligger ved inngangen til Norsk Vegmuseum ved Hunderfossen og passer utmerket som sted å tanke opp før man entrer museet. Menyen er innholdsrik og variert med vekt på småretter. Prisnivået er vel slik man forventer langs landeveien der publikum er turister. Selve det historiske gjestgiveriet er en severdighet i seg selv!

Takk, Perthorvald
Anmeldt 2 juli 2016 via mobile enheter

Det var god mat. Både pai og hamburger var godt. Nydelig dessert. Litt kaotisk da skulle bestille mat, men tok ikke så lang tid før vi fikk maten. Det er mange fine rom å sitte i og er historisk preg over kaffeen.

Takk, Stein-Helge T
Anmeldt 27 juni 2016 via mobile enheter

Spisestedet ligger ved Norsk Vegmuseum. Her er det en flott atmosfære både på innsiden og ute. Maten er fantastisk god og servicen likeså. Flotte råvarer i nydelige kombinasjoner gav en smaksopplevelse som man ikke bør gå glipp av hvis man besøker Øyer! Her er det skikkelig mat som står i en flott kontrast til det som ellers tilbys i og utenfor familieparkene i området. Pannekakene til barna var nysteikte og gikk ned på høgkant. Foreldrene testet rekesmørbrød og rundstykke med skinke og lokal ost, noe som kan anbefales på det sterkeste! Ser allerede frem til å teste fjellørret med rømmesaus på neste besøk!

Takk, Reisevandt77
Anmeldt 29 mai 2016 via mobile enheter

God vafler, godt drikke og godt tilrettelagt for både store og små. Super lokasjon for konfirmasjoner etc, eller om man bare vil ha en is i sommersola. Kan anbefales i forbindelse med et besøk i Vegmuseet eller Hunderfossen familiepark.

Takk, aase h

Reisende som så på Lysaker Gjestgiveri, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Lysaker Gjestgiveri? Del dine erfaringer!