“Flott spiseplass”
Anmeldelse av Lysaker Gjestgiveri

Lysaker Gjestgiveri
Vurdert som nr. 32 av 64 Restauranter i Lillehammer
Beskrivelse: «På Lysaker ønsker vi å være litt ”nedpå” vi vil lage solid god mat som er inspirert av årstider og råvaretilgang. Vi bruker leverandører som vi vet leverer god kvalitet og helst lokale råvarer» - Bjørn Hettervik (eier, kokk) Kafeen på sommeren er familievennlig med egen barnemeny. Det er godt bakverk, gode vafler, middagsretter, smørbrød og småretter. Lysaker Gjestgiveri er en sesongåpen kafé. Tar imot selskaper hele året Åpningstider 2017 8 April til 24 Juni og 26 August til 8 Oktober Lørdager kl 11- 17 Søndager kl 11- 18 Påsken skjærtorsdag til første påskedag (13.4-16.4). kl 11- 17 Sommersesongen 24 juni – 20 August Mandag til Lørdag 11- 17 Søndag 11- 18
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

God mat i stemningsfullt lokale. Store middagsporsjoner, deilig dessert med kaffe til, hjemmelaget. En hyggelig plass.

Takk, 935_shildb

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Helt midt på treet. Trivrlig plass, ok. Mat og utrolig trivelig betjening. Reint og ryddig. Grei meny til barn og voksne.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 970kristiana
Anmeldt 2. august 2018

Dette er i praksis museumskaféen på Veimuseet. Morsomt å tenke på at dette flottet huset, nærmest en lystgård, lå der hvor trafikkmaskina på Lysaker ligger i dag. Dette var et fint sted å ta en kaffe i skyggen, og skolebollene her var gode. Betjeningen var riktignok ikke spesielt på plussiden når det gjaldt imøtekommenhet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, amarcord83
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste her når vi besøkte Norsk Vegmuseum. Her var det hjemmelaget og god mat til ålreite priser. Jeg prøvde burgeren deres. Veldig god. Gjestgiveriet ligger i et flott gammelt bygg med sitteplasser inne og ute. Hyggelige og blide ansatte som er med på å gjøre det hele til en god opplevelse, som frister til gjentagelse neste gang en er i nærheten.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, stelnor
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

I dag ble lunsjen spist her. Stedet ligger idyllisk til ved inngangen til norsk vegmuseum. Her er det mye å velge i når det gjelder mat, og det meste kan fåes glutenfritt. Maten smakte godt

Dato for besøk: august 2016
Takk, janhalvardr

Reisende som så på Lysaker Gjestgiveri, så også på

Har du vært i Lysaker Gjestgiveri? Del dine erfaringer!