“Nydelig mat”
Anmeldelse av Fossekroa Restaurant

Fossekroa Restaurant
Vurdert som nr. 52 av 60 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 31. juli 2020

God service med flinke ansatte
Gode rutiner på Corona tiltak
Maten bestilles i kassen og ble servert meget raskt.

Takk, torillk2014

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Gikk inn med god tro i å få god mat. Utifra covid menyen bestilte vi pasta og pannekaker til barna mens kona tok langtidsmørnet kalvemørbrad og jeg bestilte burger. Pannekakene var lunkne og spretne som ei unghoppe, men størstemann elsker pannekaker så disse gikk nesten ned alle sammen. Kalvemørbrad hadde de ikke begynt å servere enda tydeligvis... så det ble entrecôte i stedet som også var lunken og så sei at man like greit kunne tatt en tyggis. Burger var jeg veldig positiv til. Hjemmelaget brød og hjemmelaget burger. Dette var det mest smakløse jeg har putta i kjeftehølet noen gang. Eneste det var smak i på burgeren var baconet. Som til gjengjeld var veldig godt. Burger var også litt vel understekt etter min smak.
Hadde ikke gjort så mye hadde pris stått til levert vare. Men i forhold til pris hadde vi forventet noe mer enn et halvhjertet forsøk på å lage mat.

1  Takk, 426aleksandera
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Første gang på dette stedet i vinterferien med to barnebarn. Mattilbudet er elendig minestronesuppe med brød, ungene syns den var for sterk. Jeg er vegetarianer og det eneste de hadde å tilby var en stor pizza til en person. Ungene fikk tilbud om pannekaker etterhvert.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Jorunn O
Anmeldt 9. september 2019

Frokosten på Fossekroa var svært god. Dagens suppe var god og mektig, men resten av middagen var det lite smak i, og det virket som om maten var halvveis forberedt og hadde stått for lenge. Uspennende utvalg av retter, men helhetsinntrykk.et var OK.

Dato for besøk: september 2019
Takk, raghildj
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Bestilte elgkarbonade, kjøttkaker og pastabolognes. Alle rettene var tørre, lite smak og lite saus. Det man får står ikke til prisen man betaler. Hadde med barn som gikk sultende fra bordet.
Blir nesten litt flau at dette er det man serverer de utenlandske turistene. Her har dere en jobb å gjøre.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Grohbunes

Reisende som så på Fossekroa Restaurant, så også på

Har du vært i Fossekroa Restaurant? Del dine erfaringer!