“Biffstedet”

Bryggerikjelleren
Vurdert som nr. 3 av 58 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Amerikansk, Brasiliansk, Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Med over 30års erfaring er Bryggerikjelleren Lillehammers beste biffhus. Restauranten ligger i en gammel ølkjeller fra 1855 hvor den da ble brukt til lagring av bryggeriets øltanker. Restauranten består av 3 saler og rommer 160 gjester med en stilfull bar i midten. Dette blir det perfekte møtepunktet for et bedre måltid med drikke i et voksent miljø. Det er lyddempet intimt og koselig i våre lokaler. Vår vinkjeller er godt assortert med 150 forskjellige viner fra hele verden og vi har et godt utvalg på glass. Bryggerikjelleren er også en GIN Bar med over 35 forskjellige typer Gin og 7 forskjellige type tonics.
Anmeldt 11 oktober 2017

Absolutt beste biffen du kan håpe på. Bryggerikjelleren i Lillehammer er en perle av ett sted som du garantert ikke finner andre steder. Stort utvalg i alle drikker, egen eksklusiv vinkjeller og maten må dere bare oppleve selv.

Takk, Jørn E

Anmeldt 7 oktober 2017

Vi var et selskap på 50 som på forhånd hadde valgt en kjøtt og en fiskemeny slik at det skulle gå relativt raskt. For de som valgte kjøttmenyen gjorde det nok det, men for oss som valgte fiskemenyen tok det alt for lang tid. De som valgte kjøttmenyen var nesten ferdigspist når vi fikk serveringen av fisk. Det var lite å si på selve maten, kveita var godt og riktig tilbredt. Men servicen med det som antagelig var mye innleid ekstrahjelp stod ikke i stil. Lokalet som er spennede har en akustikk som fort kan bli slitsom for de lange samtalene.

Takk, GHamm1962
Anmeldt 28 september 2017 via mobile enheter

Spiste middag her iforbindelse med et seminar. Spiste biff med whiskeysaus = utrolig godt og perfekt stekt. Avsluttet maten med creeme brulé og kanelis.
Spennende interiør og ikke minst inngangsdøren var utrolig kul.

Minusene mine er at det er veldig vanskelig å høre hva folk sier. Kanskje det er utformingen av rommet men støynivået blir ekstra sterk.
I tillegg var det overdreven varmt inne i restauranten noe som var fryktelig ubehagelig.

Takk, Tamara P
Anmeldt 24 september 2017 via mobile enheter

Vi opplevde både service og mat som ekstremt dårlig hos restaurant Bryggerikjelleren på Lillehammer.

Vi besøkte Bryggerikjelleren en rolig søndagsformiddag, hvor det var lite gjester i restauranten. Allikevel måtte vi vente lenge på å få bord. Vel plassert, fikk vi raskt bestilt mat, og den ble servert nesten umiddelbart, så det var fint. MEN maten var ekstremt dårlig. Vi spiste fajitas, til over 300 kr (!!!) stykket. Til den prisen skulle man i hvert fall tro at det var rikelig mat, og høy kvalitet. Det var det ikke. Jeg tipper restauranten serverer ferdiglaget saus og tortillalefser (som var kalde og tørre som papp). Vi fikk tre små seige kjøttbiter hver, som lå druknet i noe som minner om tomatpuré blandet med hakkede tomater. Helt utrolig dårlig, noe vi ga tilbakemelding om. Servitøren tok imidlertid ikke dette til etterretning, og tilbød ingen kompensasjon eller prisreduksjon. Snarere forsvant hun, og vi måtte lete etter henne for å få betalt.

Hold deg unna!!

Takk, Christina T
Anmeldt 14 september 2017 via mobile enheter

Var der på forretningsmiddag. Fikk gratinert hummer, en fantastisk indrefilet av okse og is på marengsbunn til dessert. Forrett og hovedrett var nydelig og perfekt anrettet. Desserten ble litt tam. Service var helt grei, ville fått topp karakter om servicen var bedre.
God atmosfære og ett kult interiør. Anbefales

Takk, 80Karine80

Reisende som så på Bryggerikjelleren, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Bryggerikjelleren? Del dine erfaringer!