“Ekstremt bra!”

Bryggerikjelleren
Vurdert som nr. 3 av 64 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Amerikansk, Brasiliansk, Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Med over 30års erfaring er Bryggerikjelleren Lillehammers beste biffhus. Restauranten ligger i en gammel ølkjeller fra 1855 hvor den da ble brukt til lagring av bryggeriets øltanker. Restauranten består av 3 saler og rommer 160 gjester med en stilfull bar i midten. Dette blir det perfekte møtepunktet for et bedre måltid med drikke i et voksent miljø. Det er lyddempet intimt og koselig i våre lokaler. Vår vinkjeller er godt assortert med 150 forskjellige viner fra hele verden og vi har et godt utvalg på glass. Bryggerikjelleren er også en GIN Bar med over 35 forskjellige typer Gin og 7 forskjellige type tonics.
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Utsøkt reker i hvitløk og chili til forett - nydelig! Sammen med den ferskeste baguetten jeg har spist på mange år var det en smaksopplevelse i seg selv.

200 g indrefilet som var magisk !

Vært her flere ganger og det har vært like himmelsk hver gang !

Meget meget bra!

Takk, mariust168

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig intimt sted med god mat. Biffen var svært god. Hyggelig betjening og mye godt øl. Jeg kommer gjerne tilbake.

Takk, steinolavr
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat i varmt og hyggelig lokale. Hyggelig betjening! Tok litt lang tid før maten kom, ellers perfekt.

1  Takk, Vidar L
Anmeldt 18. september 2018

Bryggerikjelleren har et av Norges mest eksotiske og stilfulle lokaler. Restauranten reklamerer med samme kjøkkensjef i 20 år, nå tror jeg han har behov for avløsning, og skifte av beite. Vi var seks voksne som ankom tidlig, kl 1700, til forhåndsbestilt bord. Bestilling av mat og drikke gikk foholdsvis greit. De fleste av oss tok krepsehaler som forrett. Tørr og lite vellykket fra boks i lake. Biff ble hovedrett hos alle. Ingen stor opplevelse. Kjøttet var mørt, men stekt timer i forvegen, og ettervarmet ! Tilbehøret bør forbigås i stillhet. Kan nevnes brun og vissen brokkoli. Ikke et middels gatekjøkken ville servere slikt. Serveringspersonalet besto av ufaglærte ungdommer som gjorde så godt de kunne. Og tydelig underbemanning. Meget stive priser, og å bruke femgangen på grunnprisen på all vin, hvor er logikken? Og når rekningen er i nærheten av det vi har betalt på restauranter med michelingstjerne i sommer-jeg undres! Dette holder ikke mål.

Dato for besøk: april 2018
5  Takk, ottovl
Anmeldt 29. august 2018

Vi kom sent til Lillehammer og skulle sykle Birken neste morgen. Var lystne på middag, og da havnet vi på Bryggeriet som serverte til klokka 23. Herlig atmosfære på lokalet, betjeningen var hyggelige og serviceinnstilt og maten var god. Vi satset på indrefilet - den kan anbefales.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Morten61

Reisende som så på Bryggerikjelleren, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Bryggerikjelleren? Del dine erfaringer!