“Lillehammer? Dra hit! ”

Bryggerikjelleren
Vurdert som nr. 3 av 60 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Amerikansk, Brasiliansk, Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Med over 30års erfaring er Bryggerikjelleren Lillehammers beste biffhus. Restauranten ligger i en gammel ølkjeller fra 1855 hvor den da ble brukt til lagring av bryggeriets øltanker. Restauranten består av 3 saler og rommer 160 gjester med en stilfull bar i midten. Dette blir det perfekte møtepunktet for et bedre måltid med drikke i et voksent miljø. Det er lyddempet intimt og koselig i våre lokaler. Vår vinkjeller er godt assortert med 150 forskjellige viner fra hele verden og vi har et godt utvalg på glass. Bryggerikjelleren er også en GIN Bar med over 35 forskjellige typer Gin og 7 forskjellige type tonics.
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 3 stk som bestilte pizza, ytrefilet og fylt paprika. Alle rettene var ordentlige gode, og vi bestilte god øl ved siden av. Servicen var ypperlig, og lokalet er verdt turen i seg selv. Litt dyrt, men fullt mulig å bestille retter som er billigere enn selve biffen.
Skal du til Lillehammer er dette stedet å spise!

Takk, anekirkeng

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag hos Bryggerikjelleren ikveld, servicen var fantastisk, maten var fantastisk og atmosfæren var fantastisk. Kommer gjerne igjen

Takk, ingerlisev2017
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Spiste middag en varm sommerdag, og savnet alternativer til tunge biffmiddager. Endte opp med en pizza og en vegetarrett som var helt OK, men ikke mer enn det. Når de først er på pizza, hvorfor ikke supplere med noen pastaretter?
Bestillingen skjedde på en iPad på hvert bord. Tungvint og upersonlig, det passerer på Burger King men var helt malplassert her.
Kaffen er elendig - virkelig elendig. Det skvipet de kalte espresso hører hjemme i en utslagsvask.
På plussiden, hyggelig betjening!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 857kjetil
Anmeldt 7. april 2020

Absolutt denne beste biffen som er å oppdrive, veldig hyggelig betjening. De ansatte gjør sitt beste for at alt blir perfekt.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, hugbre
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk service fra man ble møtt i døren til man gikk hjem
Supert sted, fin atmosfære og deilig mat både for liten Og stor

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 454bentel

Reisende som så på Bryggerikjelleren, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Bryggerikjelleren? Del dine erfaringer!