“Fantastisk mat!!!”

Bryggerikjelleren
Vurdert som nr. 3 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Amerikansk, Brasiliansk, Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Med over 30års erfaring er Bryggerikjelleren Lillehammers beste biffhus. Restauranten ligger i en gammel ølkjeller fra 1855 hvor den da ble brukt til lagring av bryggeriets øltanker. Restauranten består av 3 saler og rommer 160 gjester med en stilfull bar i midten. Dette blir det perfekte møtepunktet for et bedre måltid med drikke i et voksent miljø. Det er lyddempet intimt og koselig i våre lokaler. Vår vinkjeller er godt assortert med 150 forskjellige viner fra hele verden og vi har et godt utvalg på glass. Bryggerikjelleren er også en GIN Bar med over 35 forskjellige typer Gin og 7 forskjellige type tonics.
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat!
Knallgod Gin!god atmosfære.
Veldig bra service !!!!
Stilig lokale.
Anbefales på d sterkeste!!!!!!!!!

Takk, Sightsee16291904169

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dette var den beste mat opplevelsen vi har hatt på lenge. Fantastisk mat, fantastisk gin meny og beste service. Anbefales på det sterkeste

Takk, 384tommys
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Absolutt å anbefale den beste biffen vi har spist og servicen var utmerket . Personalet var enestående høflig og flink. Hele restauranten var ryddig og ren.

Takk, Adventure65520704789
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Ekstrem god steak, masse god sauce, utrolig hyggelige servitører og veldig hyggelig ætmosfære. I tillegg veldig fleksibel for å møte for behov. Anbefales på sterkeste.

Takk, FarnazAr
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Jeg hadde ikke tenkt å skrive flere anmeldelser, var liksom ferdig med den slags... Men denne restauranten kan jeg ikke la være å kommentere. Først må dere vite: Jeg er veldig glad i steak. Og jeg er veldig kresen. Har besøkt de beste steakhus rundt omkring, særlig i USA, og ikke minst i New York.
Her spiste jeg T-bone medium minus. Wow! For en overraskelse og opplevelse. Skal ikke prøve å fatte det i ord. Det var rett før jeg kalte kokken på teppet. Han er jo et steak-genie! Og alt som fulgte med vår superb. 100%. Også service og Ambiente. Dessert: Creme Brülee. Samme nivå. Hadde vi bare hatt en slik restaurant i Oslo!
Jeg vil påstå at Bryggerikjelleren er en reise fra Oslo verdt. Og så kan man kombinere turen med mange interessante opplevelser på Lillehammer. Kultur og natur.
Jeg skal tilbake hit ganske snart. Helt sikkert.

2  Takk, MicWit

Reisende som så på Bryggerikjelleren, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Bryggerikjelleren? Del dine erfaringer!