“Topp atmosfære, Nydelig mat”
Anmeldelse av Bryggerikjelleren

Bryggerikjelleren
Vurdert som nr. 3 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Amerikansk, Brasiliansk, Europeisk, Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Med over 30års erfaring er Bryggerikjelleren Lillehammers beste biffhus. Restauranten ligger i en gammel ølkjeller fra 1855 hvor den da ble brukt til lagring av bryggeriets øltanker. Restauranten består av 3 saler og rommer 160 gjester med en stilfull bar i midten. Dette blir det perfekte møtepunktet for et bedre måltid med drikke i et voksent miljø. Det er lyddempet intimt og koselig i våre lokaler. Vår vinkjeller er godt assortert med 150 forskjellige viner fra hele verden og vi har et godt utvalg på glass. Bryggerikjelleren er også en GIN Bar med over 35 forskjellige typer Gin og 7 forskjellige type tonics.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Første gangs besøk.
Bestilte bord i forkant.
Nydelig atmosfære i lokale.
En relativt liten meny, men desto større forventning til maten .
Rib Eye-steak medium stekt var perfekt.

Anbefales på det sterkeste!

Takk, Pioneer56189523320

Anmeldt 21. juli 2021

Jeg fikk servert en utrolig god biff og fikk utmerket betjening under hele besøket. Helt suverent, et enkelt terningkast 6.

Takk, Johnnyrogersen
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat!
Vi har vært her mange ganger og kommer alltid tilbake for nydelig mat, og ikke minst fantastisk service. Sist vi besøkte bestilte vi T-bone steak, det var det møreste kjøttet og alt man kan tenke seg av herlig tilbehør til. Anbefales på det sterkeste!

Takk, victoriakhaa
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat!
Knallgod Gin!god atmosfære.
Veldig bra service !!!!
Stilig lokale.
Anbefales på d sterkeste!!!!!!!!!

Takk, Sightsee16291904169
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dette var den beste mat opplevelsen vi har hatt på lenge. Fantastisk mat, fantastisk gin meny og beste service. Anbefales på det sterkeste

Takk, 384tommys

Reisende som så på Bryggerikjelleren, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Bryggerikjelleren? Del dine erfaringer!