“Liten restaurant med god asiatisk mat”
Anmeldelse av Dinner 68

Dinner 68
Vurdert som nr. 13 av 59 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2017

I gutua som fører fra Storgata ned til Stortorget i Lillehammer holder Dinner 68 til - en liten og intim kinesisk restaurant med smaksrike tradisjonelle retter. Som alltid på kinesiske restauranter får man mye mat, og selvsagt påfyll av ris hvis en ønsker. Anderettene kan spesielt anbefales. Lokalene er små og hyggelige, og hvis en liker lokaler som har stått en stund og bærer preg av det, er dette et utmerket valg for en middag i Lillehammer uten at det koster skjorta. Restauranten holder stengt mandager.

Takk, Kjetil B

Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Ivrig og kundefokusert betjening, veldig god service (ble tilbudt å bytte bord til et bedre bord uoppfordret!), ryddig meny, generøse porsjoner og utrolig gode smaker!!! Overall det beste måltidet kinesisk hittil!!

Takk, Endre L
Anmeldt 26. april 2017 via mobile enheter

Meget god mat servert av hyggelige mennesker i fine lokaler. Ligger hodt plassert midt i byen. Er absolutt verdt et besøk. Neste gang jeg er i Lillehammer tar jeg turen tilbake til Dinner 68

Takk, Kato L
Anmeldt 21. april 2017 via mobile enheter

Dinner 68 tar deg godt i mot og er raske med å få vann og meny på bordet.
Menyen er rikholdig, og også her blir det nesten litt forvirrende med alle rettene. Hva er egentlig forskjellen på alt?

Maten kommer raskt på bordet, er varm og innbydende. Og ikke minst, det er mye mat. Vi bestilte indrefilét med sursøt saus. Indrefiléten bar litt preg av å være forhåndsstekt, for så å varmes raskt før servering, noe som gjør kjøttet litt seigt. Det er synd med denne typen kjøtt. Men godt var det uansett.
Vi hadde heller ikke sittet lenge og spist, før vi fikk sprsm om vi ville ha mere ris. Risen var forøvrig av topp kvalitet.

Alt i alt en hyggelig, rimelig og god middag i rene og trivelige lokaler, og med østens høflighet i høysetet hos betjeningen.

Takk, Erik N
Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Dinner 68 tilbyr god asiatisk mat til en rimelig pris. Menyen er stor og inneholder mange retter, og de ansatte er svært ivrige og serviceinnstilte. Anbefales dersom du er glad i asiatisk mat

Takk, Thor Arne B

Reisende som så på Dinner 68, så også på

Har du vært i Dinner 68? Del dine erfaringer!