“God mat i rolige omgivelser”
Anmeldelse av Dinner 68

Dinner 68
Vurdert som nr. 13 av 60 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. november 2018

Dette er plassen å gå på hvis du vil ha det beste asiatiske maten på Lillehammer. Det er god service, de serverer god mat, det er gode priser, og rask servering. Her kommer du alltid til å få en god opplevelse.

1  Takk, Siriw95

2024 av 131 anmeldelser

Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Dette var en tam oplevelse, alt smakte av det samme, ikke den store opplevelse.
Kunne være så godt! Men ølen var nu kjempe god.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 784kennl
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Vi bestilte dessert, kanne med te og øl - ble nektet servering siden vi bestilte ikke mat... Restauranten var ikke halvfull en gang...

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, dkristoffersen
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Alltid veldig god mat med bra kvalitet! Hyggelig betjening og god service. Gode priser også. Rask betjening og veldig hyggelig!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, stineg582
Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Rask og alltid god service. Kjempegod mat og rimelige priser. Hyggelige intime lokaler. Leverer også takeaway.

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, 271j_rne

Reisende som så på Dinner 68, så også på

Har du vært i Dinner 68? Del dine erfaringer!