“Søndagsmiddag”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

God kinesisk mat. Rikelige porsjoner og en svært god servise. Servicepersjonalet var hele tiden svært oppmerksomme. Det var et rimelig og godt måltid. Vi 4 spiste ulike retter og alle var godt tilfreds med maten.

Takk, _rnulfd

1923 av 131 anmeldelser

Anmeldt 9. november 2018

Dette er plassen å gå på hvis du vil ha det beste asiatiske maten på Lillehammer. Det er god service, de serverer god mat, det er gode priser, og rask servering. Her kommer du alltid til å få en god opplevelse.

1  Takk, Siriw95
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Dette var en tam oplevelse, alt smakte av det samme, ikke den store opplevelse.
Kunne være så godt! Men ølen var nu kjempe god.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 784kennl
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Vi bestilte dessert, kanne med te og øl - ble nektet servering siden vi bestilte ikke mat... Restauranten var ikke halvfull en gang...

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, dkristoffersen
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

Alltid veldig god mat med bra kvalitet! Hyggelig betjening og god service. Gode priser også. Rask betjening og veldig hyggelig!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, stineg582

Reisende som så på Dinner 68, så også på

Har du vært i Dinner 68? Del dine erfaringer!