“Koselig kafé”

Kjøkken: Norsk, Bar, Kafé
God for: Lokalt kjøkken, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10 juni 2017

Stift er en koselig kafé som ligger i Kulturhuset Banken; her hadde jeg nok vanket fast dersom jeg hadde bodd i Lillehammer. Var her under et arrangement på Litteraturfestivalen. Trivelig betjening.

Takk, amarcord83
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 26 april 2017

veldig bra for alle, bortsett fra handicappede. Det er en trapp opp fra gatenivå.
hyggelig lokaler og god kaffe.

1  Takk, maggidutti15
Cafestift, Owner på Cafe Stift, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9 mai 2017

Heia maggidutti15! Tusen takk for anmeldelsen. Vi har et spesielt lokaler i Lillehammer og en velsmakende økologisk kaffe vi grinder daglig. Kulturhuset Banken, hvor vi befinner oss innenfor, har tilgang til rampe på den andre siden. Dørskilt på dette er på inngangsdøren, men det er ikke lett å se. Vi kan fikse det!

Anmeldt 1 april 2017 via mobile enheter

Fin plass for en liten pause og en øl.
Hadde ikke gjort noe om betjeningen smilte litt. Men greit for en liten stopp.

Takk, Galm72
Anmeldt 17 februar 2017 via mobile enheter

Dette er et avslappet hyggelig sted med godt øl. Halvretro interiør. Matserveringen varer fram til kl 21.

1  Takk, Aurora F
Anmeldt 29 januar 2017 via mobile enheter

Vi bestilte bord til 12 og ble veldig godt mottatt. Vi spiste litt forskjellig og alt var delikat og fint servert! Deilig mat og eplepai var nydelig!! Anbefales på det varmeste og kjempegod service satte prikken over i-en.

1  Takk, Randi L

Reisende som så på Cafe Stift, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Stift? Del dine erfaringer!