“Våken betjening”
Anmeldelse av Park Cafe'n

Park Cafe'n
Vurdert som nr. 11 av 64 Restauranter i Lillehammer
Anmeldt 9. desember 2018

Besøkte stedet en lørdag formiddag i advent. Stedet var fullt, men en våken ansatt oppdaget at vi var i ferd med å gi opp å finne ledig bord så hun bad oss vente. Noen gjester var på vei ut. Vi spiste kremet fiskesuppe og vintersalat. Velsmakende og pent servert. Maten kom raskt også. Helt greit prisnivå. Vi kommer tilbake, gjerne en sommerdag med servering ute i den fine parken

Takk, Dag Willy T

Anmeldt 20. august 2018

Flott beliggende kafe omgitt av over 20 forskjellige tretyper, hvis man er interessert i det. Store porsjoner var et varemerke forstod vi. Hyggelig personale og rask service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 4711Gram
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Absolutt verdt ett besøk,en grønn oase midt i sentrum. Flott beliggenhet! En ganske så rikholdig meny,mye og velge mellom for det meste lunsjretter. God mat og store porsjoner. Eneste som trekker ned er at de ikke har soft is...

Dato for besøk: juli 2018
Takk, hermelinus
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Beste stedet i Lillehammer på en fin sommerdag. Dette er helt klart det beste stedet å oppleve Lillehammer på en varm sommerdag. Menyen skuffer heller ikke, masse gode smaker på det vi spiste. Hyggelig betjening og helt OK priser.

Dato for besøk: april 2017
Takk, UnniLL
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Parken er en vakker liten grønn lunge i Lillehammer. Et sted for lunsj og middag. Spennende og fristende retter for en hver smak.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 741merethek

Reisende som så på Park Cafe'n, så også på

Har du vært i Park Cafe'n? Del dine erfaringer!