“Skuffende”

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 50 av 64 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss veldig til ekte italiensk mat. Hadde regnet med å få det servert, men den gang ei. Vi hadde 4 forskjellige pastaretter. Alle med like lite smak. Servitørene var heller ikke noe å skryte av. Var ikke noe smil å få, eller spørsmål om dessert/mer drikke o.l. Brød med hjemmelaget hvitløkssmør var derimot kjempegodt! Men det var også det eneste...

Dato for besøk: januar 2019
Takk, thestif

Anmeldt 11. januar 2019

Dette kommer dessverre i den lavere kategorien av restaurantanmeldelser. Cafe Toscana gå dessverre i fella der de skal servere både tyrkisk, italiensk og vanlig gatekjøkkenmat. Dessverre får det hele et preg av "gatekjøkken lappskaus". Nå skal det selvsagt legges til at vi forsøkte bare et par retter fra den "italienske" delen av menyen. Så det kan godt hende at den tyrkiske maten smakte godt, men vi har våre anelser om at det ikke er tilfelle.
For det første så ble følget enige om å gi 100 kr i driks til servitøren for hver gang han smilte under besøket. Det ble 0 i driks....
Vennlighet koster lite...
Maten var definitivt i kategorien elendig. Kylling med karri og pasta var en lappskaus av pasta, med ost oppå, og fire tørre kyllingbiter under. Alt var åpenbart varmet opp i ovn, eller micro. Det smakte akkurat like dårlig som det så ut - og høres ut. Heller ikke Toscanaburgeren var god. Burgeren var knusktørr, brødet halvstekt, og pommes frites`en var overøst med grillkrydder, halvstekt og dryppende av fett. Dette var ikke godt.
Sikkert et greit pizzasted, men da får de holde seg til pizza.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Jon H
Anmeldt 13. oktober 2018

Har spist her en gang tidligere og hadde en veldig middelmådig opplevelse. Ga det en ny sjanse og denne gang var opplevelsen enda dårligere. Bestilte en biff som smakte ganske godt. Sausen og potetmosen som var ved siden av var også greit, men hva i all verden var de grønnsakene? Det så og smakte eksakt ut som de fryste grønnsaksblandingene man får kjøpt på matbutikken. Man forventer en god del mer når man betaler nesten 250 kroner for en middag (uten drikke), for dette stedet er dyrt også. Ferske grønnsaker er vel et minimum av hva man kan forvente. Servicen her er heller ikke spesielt bra. Jeg er nærmere å gi en stjerne enn tre her. Det eneste bra med dette stedet er egentlig beliggenheten og det er trolig derfor stedet overlever. Styr unna. Det finnes veldig mange bedre spisesteder i Lillehammer.

1  Takk, Simsim7
Anmeldt 30. september 2018

Samme konsept som Cafe Toscana i Øyer, men ikke like trivelig lokale, og mye mindre trivelig betjening.

Maten var god. Pasta i diverse former til hele familien. Alle var egentlig happy med maten. Den smakte godt og kom raskt på bordet.
Betjeningen var dessverre ikke spesielt trivelige. Ikke et eneste smil, ikke noe hyggelig småprat. Bare mumling og lite forekommende. Skjerpings!

Menyen er omfattende, men uten fokus. Er det tyrkisk eller italiensk restaurant? Navnet tyder på italiensk, men menyen har både internasjonale, tyrkiske og italienske retter.

Uansett, vi fikk god mat til en grei pris, men uten smil og følelse av at vi var velkomne og ønsket.

Takk, janbM4455CY
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

3 stk - 3 retter - alle like dårlig
Hamburger var karbonade
Hvitløksdressing hadde skilt seg
Grisete ketchup flasker
Det beste ved besøket var selskapet
Hold dere unna

Takk, kjonik67

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!