“Hold deg til drikkemenyen”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 51 av 60 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vurdert etter maten:
Fin uteservering i gågaten med mange mennesker, det lokket oss inn og var det eneste positive. Mange ansatte, men dårlig oversikt over gjestene.

Maten var noe av det dårligere på lenge. Smakløst og industrielt.

Takk, Niko309

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Innholdsrik meny, men lite smak og svak servise. Vi var 2 vokse og 2 ungdom. Pizza kom etter 25 minutter til ungdommen. Helt grei. Vi måtte purre 2 ganger på å få resten. Tok 1 time og 15 min De lovet 20-30 min. Pasta Carbonara til den ene ungdommen var smakløs, direkte kjedelig. Shish Kebab hadde ok kjøtt, men smakløs risotto og salat. Ok Osmania kebab, men også det smakløs tilbehør. Det beste med måltidet var brødet. Middels gatekjøkken mat, men dårlig service. Hyggelig uteplass, ølen og vinen kom kjapt. Ingen selvkritikk for at de glemte oss. Terningkast 2. Velg heler kebaben på hjørne, med bedre smak og mer for pengene. Betalte ca 1060, for 4 retter, 2 brus, en vin og 2 øl.

1  Takk, andersl543
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kan ikke anbefale hverken tyrkiske eller italienske eller thai-forretter her.. Kjøkkenet klarer ikke levere noe spiselig og utepersonalet bare surrer. Fælt sted.

1  Takk, trudes2014
Anmeldt 11. juli 2020

Vi ankom restauranten og fant et bord. Etter en tid bestilte vi maten. Ca en time senere etterlyste vi denne maten og de visste ikke engang at vi hadde bestilt. Vi betalte for drikke og takket høflig nei til at de nå skulle lage det vi hadde bestilt. Fullstendig kaotisk sted der det bør stilles spørsmål til avstandsregler og rengjøring i disse Corona tider

1  Takk, Paradise236229
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Styr unna.
Dårlig mat og dårlig service. Vi prøvde pizza, calzone og pasta. Det var masseprodusert og ikke gjennomstekt. Kan umulig være noe kompetanse på kjøkkenet!

Aldri igjen :(

1  Takk, Norrast

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!