“Covid 19”

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 51 av 60 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 23. juli 2020

Her er begrepet covid-19 helt ukjent.
Lokalet ble fylt opp til randen mens vi satt og spiste, og ingen smittevernstiltak var tatt. Alle bord var tatt i bruk og folk ble satt tett inntil oss. Maten var smakløs, industriell og ikke noe mat -kulinarisk opplevelse. Pizzabunnen var vel det eneste som var grei.
Chipsen slapp, fritert kjøtt som biffsnadder, aldri opplevd før, hvorfor serveres Coca cola som 0,5 Og Coca Cola zero som 0,33 når man bestiller samme størrelse? For meg ikke riktig......hyggelig betjening, men lurer litt på hva e 8-10 år gammel gutt springer rundt og leker ryddegutt for.... tidlig krøkes?
Svak 2 er

Takk, Frode K

Anmeldt 21. juli 2020

Fikk først feil mat. Dette ble ordnet opp i. Vi fikk ikke brød til maten slik som det står i menyen. Da vi på pekte dette da vi skulle betale beklaget han i kassen og sa han skulle gi oss litt rabatt. Da vi gikk ut å så på kvitering hadde vi ikke fått noe rabatt.

Takk, evens8
Anmeldt 18. juli 2020

Vi kom en dag der restauranten var stappfull. Servitørene inviterte oss inn og ga oss et bord der det var god plass til alle (9stk). Servitørene var veldig hyggelige og maten kom veldig fort! Servitørene beklaget seg hvis en småting ble gjort feil og vi fikk god tid til å spise tros alt at det var kø.
Osten på pizzaen var veldig god, vi fikk et stort utvalg av krydder på bordet, og drikken var iskald!
Vi alle var veldig fornøyde med maten og serveringen. Gleder meg til å komme tilbake!

Takk, gabrielhL709RI
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bestille en medium stekt pepperbiff med grønnsaker. Den ble godt stekt. Grønnsakene var bare en neve blomkålblanding kjøpt på Kiwi rett borti gågata, slengt stusselig i hjørnet av tallerken. Vi bestilte også kyllingsnadder. Den retten kan de godt bare kalle soppsnadder, for det var 80/20 i favør sopp i den retten der.

Siste gang vi bruker penger her. Styr unna.

Takk, Kjetil O
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Satt ute, og det hele var litt kaotisk. Mest smakløse pastaen jeg har fått noensinne. Det eneste som var godt, var pizzabrødet med deilig smør som vi fikk til. Pizzaen til barna kom da vi var ferdig spist, og var også litte stekt. Bestikket kom etter maten, og det meste ble slengt på bordet.

3  Takk, susannek621

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!