“Dårlig service og uspiselig mat”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 51 av 60 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 28. juli 2020

Bestilte take away. Kyllingen var ikke gjennomstekt, biffsnadder rant over av fett og hår i pastaen. Ringte for å klage ble kjeftet på og han slang på røret. Kjørte maten tilbake og fikk pengene tilbake. Men uhøflig og veldig lite beklagende betjening som ikke ville høre på et ord av vi klaget på. Ingen Corona tiltak. Stappfull restaurant

Anbefales ikke!!!

2  Takk, Rutdou

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig mat, styr unna! Italiensk pizza med deigete bunn og lite smak. Biffsnadder med seig biff og fries som smaker frityrolje

Takk, 206sigmunds
Anmeldt 23. juli 2020

Her er begrepet covid-19 helt ukjent.
Lokalet ble fylt opp til randen mens vi satt og spiste, og ingen smittevernstiltak var tatt. Alle bord var tatt i bruk og folk ble satt tett inntil oss. Maten var smakløs, industriell og ikke noe mat -kulinarisk opplevelse. Pizzabunnen var vel det eneste som var grei.
Chipsen slapp, fritert kjøtt som biffsnadder, aldri opplevd før, hvorfor serveres Coca cola som 0,5 Og Coca Cola zero som 0,33 når man bestiller samme størrelse? For meg ikke riktig......hyggelig betjening, men lurer litt på hva e 8-10 år gammel gutt springer rundt og leker ryddegutt for.... tidlig krøkes?
Svak 2 er

Takk, Frode K
Anmeldt 21. juli 2020

Fikk først feil mat. Dette ble ordnet opp i. Vi fikk ikke brød til maten slik som det står i menyen. Da vi på pekte dette da vi skulle betale beklaget han i kassen og sa han skulle gi oss litt rabatt. Da vi gikk ut å så på kvitering hadde vi ikke fått noe rabatt.

Takk, evens8
Anmeldt 18. juli 2020

Vi kom en dag der restauranten var stappfull. Servitørene inviterte oss inn og ga oss et bord der det var god plass til alle (9stk). Servitørene var veldig hyggelige og maten kom veldig fort! Servitørene beklaget seg hvis en småting ble gjort feil og vi fikk god tid til å spise tros alt at det var kø.
Osten på pizzaen var veldig god, vi fikk et stort utvalg av krydder på bordet, og drikken var iskald!
Vi alle var veldig fornøyde med maten og serveringen. Gleder meg til å komme tilbake!

Takk, gabrielhL709RI

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!