“Variert kvalitet”

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 51 av 60 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

God italiensk pizza (Parma) og helt kurant plankebiff. Sausen var mer kjøttkakesaus enn peppersaus og bearnaise smakte så der... Lyn brownie til dessert - litt over midt på treet. Derfor sånn midt på treet.

Takk, 423ketilk

Anmeldt 30. juli 2020

Styr unna. stek på 400gr veier faktisk ikke mer enn 150gr, dårlig kjøttkvalitet. Uvenlig servis, høye priser.

Takk, 1979MaciejF
Anmeldt 28. juli 2020

Bestilte take away. Kyllingen var ikke gjennomstekt, biffsnadder rant over av fett og hår i pastaen. Ringte for å klage ble kjeftet på og han slang på røret. Kjørte maten tilbake og fikk pengene tilbake. Men uhøflig og veldig lite beklagende betjening som ikke ville høre på et ord av vi klaget på. Ingen Corona tiltak. Stappfull restaurant

Anbefales ikke!!!

2  Takk, Rutdou
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig mat, styr unna! Italiensk pizza med deigete bunn og lite smak. Biffsnadder med seig biff og fries som smaker frityrolje

Takk, 206sigmunds
Anmeldt 23. juli 2020

Her er begrepet covid-19 helt ukjent.
Lokalet ble fylt opp til randen mens vi satt og spiste, og ingen smittevernstiltak var tatt. Alle bord var tatt i bruk og folk ble satt tett inntil oss. Maten var smakløs, industriell og ikke noe mat -kulinarisk opplevelse. Pizzabunnen var vel det eneste som var grei.
Chipsen slapp, fritert kjøtt som biffsnadder, aldri opplevd før, hvorfor serveres Coca cola som 0,5 Og Coca Cola zero som 0,33 når man bestiller samme størrelse? For meg ikke riktig......hyggelig betjening, men lurer litt på hva e 8-10 år gammel gutt springer rundt og leker ryddegutt for.... tidlig krøkes?
Svak 2 er

Takk, Frode K

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!