“Anbefales IKKE!”

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 52 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Elendig mat- og maten så trist ut, lite innbydende. Ingen smil fra personalet, alle virket sure og likegyldig. Stedet anbefales ikke!

1  Takk, cathrine158

Anmeldt 9. juli 2021

Opplevelsen svarte slett ikke til restaurantens egen beskrivelse av seg selv. Spiste en «kjedelig» burger som hadde smakt bedre på bensinstasjon. Det ble ikke satt fram ketchup før vi spurte om det. Servitørene virket likegyldig. Sorry, men kan ikke anbefales.

Takk, tores812
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte Pasta Carbonara og Pizza Lillehammer spesial. Pizzaen kom etter en stund, men ca. 10 minutter før carbonaraen. Ingen servietter, salt og pepper eller bestikk til før vi ba om det. Servitøren spurte etterhvert hva jeg hadde bestilt og da kom retten etter 4-5 min. Carbonaraen plasket i masse fløtesaus sammen med fettbiter som skulle ligne på bacon, smakløst og ganske kjedelig (ekte italiensk carbonara lages uten fløte).. En servitør i 50-åra gikk rundt uten å møte blikket til kundene, mumlet når han snakket og han oppførte seg godt vant, føltes som han ville ha folk fort inn og fort ut, vi følte oss ikke veldig velkommen. Drar aldri tilbake, en ordentlig bomtur… Rett på do etterpå også :(

Takk, tuvaiversen
Anmeldt 5. juli 2021

Greit, men ikke noe mer. Det vanlige på menyen i likhet med andre restauranter som har italienskklingende navn. Litt uerfarne servitører, men det settes på kontoen for under opplæring

1  Takk, kremly
Anmeldt 16. juni 2021

Spiste pizza, for mye stekt og dårlig smak. Kjedelig pizza som ikke lignet på en italiensk pizza som det liksom skal være

Takk, 508knuts

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!