“Middag ”

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 52 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi ville prøve dette stedet siden det alltid var så mye folk her. Tenkte at det måtte være en plass med god mat . Maten var helt ok, men personalet vasket ikke bordene før neste besøk kom. Det så snuskete ut der. Dårlig renhold, og det var alt for varmt å sitte ved vinduet. Ingen registrering av kunder heller for evt smittesporing. Veldig rimelig mat og drikke.

Takk, Sibirkatt79

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

2 barn og 2 voksne. Mye folk. Fikk bord fort og maten tok heller ikke for lang tid. Smakte godt :)
Vi bestilte både pasta og en tyrkisk rett.

Takk, 652_ysteini
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

For mye kunder og få ansatte på for lite (ute)plass. Tilsynelatende ingen smittevernstiltak. Ingen antibac. Krydder/ketchup-kurver flyttes direkte fra ett bord til et annet.
Husets pizza var tam/kjedelig, men Carlzbergen var billig.

Takk, Wander230075
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Spiste Pasta penne Toscana. Ikke spesielt annet enn penne og saus.
For mye folk for eieren. Jentene jobbet bra og var hyggelig. Eieren virket sur i varmen og det gode besøket.
Regning var feil og ingen unnskyldning

Takk, 434martinCoon
Anmeldt 14. juli 2021

Veldig hyggelig betjening, god service. Maten kom raskt selv om det var mye folk der. Jeg spurte om de hadde lam, ble anbefalt Osmansk kebab. Det er den beste retten med lam jeg gang har spist, utrolig godt.

Takk, 1234saga

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!