“Grei mat - dårlig service”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 52 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 26. juli 2021

Lokasjonen er veldig bra, midt i gågata på Lillehammer, så et greit sted å sitte når været er bra.

Jeg burde skjønt lunta da jeg så hvor mange retter som var på menyen, men - mot alle instinkter - satte jeg meg ned. (Og, som sagt, restauranten har bra beliggenhet).

Maten var helt grei, selv om dette ikke var noe måltid man husker lenge. Men det var altså ingenting å utsette på den. Det var positivt at maten kom veldig raskt selv om det var fullt på fortauskafeen.

Servicen på dette stedet har imidlertid mange forbedringspunkter. Kelner virket ordentlig likegyldig, og da vi ba om ketchup, kom han aldri tilbake. Jeg kunne heller ikke se at bordene ble skikkelig desinfisert mellom gjester.

Kommer derfor neppe tilbake hit.

Takk, AceF1969

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Forretten tok tid.Den ene bestillt pizza til hovedrett, den andre bestille pasta.Den ene fikk pizza, den andre ingen ting.Måtte tilslutt be om pastaen. Pizzaen var dårlig stekt og pastaen smakte lite.Den ene fant langt hår i maten. Fikk et stativ som inneholdt ketchup og noe krydder men ikke salt og pepper. Da et annet bord spurte etter ketchup, så tok servitøren vårt stativ uten å spørre. Regningen kom til bordet uspesifisert.Bare sluttsummen stod der.Halve delen av kassalappen var revet bort.Vi betalte og gikk.Kommer aldri tilbake.Styr unna.

Takk, uheldiggris2020
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Siden det var mange folk på denne matplassen, tenkte vi at her må det vel være god mat. Så vi bestemte oss for å spise her. Det skulle vi fort angre oss på. Vi bestilte en stor pizza la mirrage og 2 barnepizza. En med pepperoni og en med skinke. Mens en av oss, forlot bordet en liten stund, kom eieren og tok en av stolene på vårt bord uten å spørre om dette var greit. Vi måtte derfor hente oss en ny stol. Pizzaene vi fikk, var rétt og slett ikke gode. Mye fett, halvferdige og billig bogskinke som var kuttet opp i veldig store biter. Personalet og eier var sure og så ikke ut til å sette pris på sine besøkene. Anbefaler så absolutt ikke denne matplassen!

Takk, Dream338791
Anmeldt 23. juli 2021

Absolutt noe av det dårligste vi har spist, ivertfall vi som spiste calzone og burger. hadde nok fått bedre mat på bensinstasjon.
Calzone som ikke var ferdigstekt med dårlige råvarer, kebabkjøtt var seig biff og billigskinke og det var servert med posesalat.
Hamburgeren var smakløst og chipsen var tamm og halvkald.
Laksen var helt grei ifølge vår 12 åring. ikke verdt 296,-)
Biffsnadder går det vel ikke ann og få dårlig men heller ikke verdt 280,-
Det beste med alt var brødet vi fikk før mat.
Jentene gjorde så godt dem kunne og var hyggelige.

Takk, Mettimagen
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi ville prøve dette stedet siden det alltid var så mye folk her. Tenkte at det måtte være en plass med god mat . Maten var helt ok, men personalet vasket ikke bordene før neste besøk kom. Det så snuskete ut der. Dårlig renhold, og det var alt for varmt å sitte ved vinduet. Ingen registrering av kunder heller for evt smittesporing. Veldig rimelig mat og drikke.

Takk, Sibirkatt79

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!