“Overpriset”

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 52 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig treg service. Vi bestilte Nachos og denne bør de fjerne fra Menyen, for dette kan dem ikke. Må være den værste Nachoen jeg noen gang har spist. Utrolig smakløst. Den ene skulle være uten jalapeño, så jeg spurte om jeg kunne få dobbelt opp. Jeg fikk 4 stk. Til denne prisen forventer jeg også ekte guacamole og ikke ertepuré!! Veldig overpriset meny, men de vet vel å ta seg betalt pga god beliggenhet. Takk for meg. Første og siste gang.

Takk, slydal

2024 av 242 anmeldelser

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk forbi dette spisestedet på gågata og siden det var et ledig bord akkurat da, så valgte vi å spise her. Bordet var ikke ryddet eller vasket så vi måtte vente på at det ble gjort.
Servitørene kom flere ganger og spurte om vi var klare til å bestille. Så ikke noe å si på ivrigheten. Maten kom fort og den var helt grei. Synes det car litt liten porsjon på barnematen. Det tok tid å få regningen og så at flere sleit med det samme.

1  Takk, Jenetur
Anmeldt 26. juli 2021

Lokasjonen er veldig bra, midt i gågata på Lillehammer, så et greit sted å sitte når været er bra.

Jeg burde skjønt lunta da jeg så hvor mange retter som var på menyen, men - mot alle instinkter - satte jeg meg ned. (Og, som sagt, restauranten har bra beliggenhet).

Maten var helt grei, selv om dette ikke var noe måltid man husker lenge. Men det var altså ingenting å utsette på den. Det var positivt at maten kom veldig raskt selv om det var fullt på fortauskafeen.

Servicen på dette stedet har imidlertid mange forbedringspunkter. Kelner virket ordentlig likegyldig, og da vi ba om ketchup, kom han aldri tilbake. Jeg kunne heller ikke se at bordene ble skikkelig desinfisert mellom gjester.

Kommer derfor neppe tilbake hit.

Takk, AceF1969
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Forretten tok tid.Den ene bestillt pizza til hovedrett, den andre bestille pasta.Den ene fikk pizza, den andre ingen ting.Måtte tilslutt be om pastaen. Pizzaen var dårlig stekt og pastaen smakte lite.Den ene fant langt hår i maten. Fikk et stativ som inneholdt ketchup og noe krydder men ikke salt og pepper. Da et annet bord spurte etter ketchup, så tok servitøren vårt stativ uten å spørre. Regningen kom til bordet uspesifisert.Bare sluttsummen stod der.Halve delen av kassalappen var revet bort.Vi betalte og gikk.Kommer aldri tilbake.Styr unna.

Takk, uheldiggris2020
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Siden det var mange folk på denne matplassen, tenkte vi at her må det vel være god mat. Så vi bestemte oss for å spise her. Det skulle vi fort angre oss på. Vi bestilte en stor pizza la mirrage og 2 barnepizza. En med pepperoni og en med skinke. Mens en av oss, forlot bordet en liten stund, kom eieren og tok en av stolene på vårt bord uten å spørre om dette var greit. Vi måtte derfor hente oss en ny stol. Pizzaene vi fikk, var rétt og slett ikke gode. Mye fett, halvferdige og billig bogskinke som var kuttet opp i veldig store biter. Personalet og eier var sure og så ikke ut til å sette pris på sine besøkene. Anbefaler så absolutt ikke denne matplassen!

Takk, Dream338791

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!