“Elendig service”

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 52 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 2. august 2021

Vi var her i Juli. God pizza, men servicen er elendig. Vi betalte for mye, og prøvde å få tilbake pengene i ettertid. Eieren svarte på en Mail, og sa vi kunne komme til han for å hente pengene. Vi bor 4 timer unna, og jeg ba om å få det på konto. Da stoppet han å svare på mailer. Det var mye surr med bestilling og betaling da vi var der også. Kommer aldri til å støtte den restauranten igjen.

1  Takk, belindaa698

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

var her 30. juli.. og skulle spise middag. valget falt på black & white for både meg og min kammerat..

POSITIVT:
fornuftige priser på både mat og drikke
ventet ikke lenge på maten

NEGATIVT:
både svinefileten og indre fileten var
vel done ++ og derfor seig

begge sausene(bernaise og pepper saus) er
nok desverre industrilaget og ikke spesielt god

fikk nøyaktig bare ca 3 spiseskjeer fløtepotet

kjøpte en flaske rødvin, som desverre var romtemperert og dvs 25-27 grader , men utsøkt smak da..

KONKLUSJON:
her er det veldig mye som kan forbedres, for det er en hyggelig plass, og god service med veldig hyggelige og blide servitører

Takk, johneinark
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig treg service. Vi bestilte Nachos og denne bør de fjerne fra Menyen, for dette kan dem ikke. Må være den værste Nachoen jeg noen gang har spist. Utrolig smakløst. Den ene skulle være uten jalapeño, så jeg spurte om jeg kunne få dobbelt opp. Jeg fikk 4 stk. Til denne prisen forventer jeg også ekte guacamole og ikke ertepuré!! Veldig overpriset meny, men de vet vel å ta seg betalt pga god beliggenhet. Takk for meg. Første og siste gang.

Takk, slydal
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk forbi dette spisestedet på gågata og siden det var et ledig bord akkurat da, så valgte vi å spise her. Bordet var ikke ryddet eller vasket så vi måtte vente på at det ble gjort.
Servitørene kom flere ganger og spurte om vi var klare til å bestille. Så ikke noe å si på ivrigheten. Maten kom fort og den var helt grei. Synes det car litt liten porsjon på barnematen. Det tok tid å få regningen og så at flere sleit med det samme.

1  Takk, Jenetur
Anmeldt 26. juli 2021

Lokasjonen er veldig bra, midt i gågata på Lillehammer, så et greit sted å sitte når været er bra.

Jeg burde skjønt lunta da jeg så hvor mange retter som var på menyen, men - mot alle instinkter - satte jeg meg ned. (Og, som sagt, restauranten har bra beliggenhet).

Maten var helt grei, selv om dette ikke var noe måltid man husker lenge. Men det var altså ingenting å utsette på den. Det var positivt at maten kom veldig raskt selv om det var fullt på fortauskafeen.

Servicen på dette stedet har imidlertid mange forbedringspunkter. Kelner virket ordentlig likegyldig, og da vi ba om ketchup, kom han aldri tilbake. Jeg kunne heller ikke se at bordene ble skikkelig desinfisert mellom gjester.

Kommer derfor neppe tilbake hit.

Takk, AceF1969

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!