“Upersonleg, ureint og lite fokus på smitte”
Anmeldelse av Cafe Toscana

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 52 av 61 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 9. august 2021

Billig ja, men vil du ha litt atmosfære og føle litt meir service enn berre servering, så er ikkje dette ein god plass. Å hindre smittespredning hadde ikkje fokus her. Vasking etter kundebytte var veldig overfladisk. Blir veldig lenge til meste besøk her, så dei har god tid til å gjere forbedringer.

1  Takk, stigrunem2021

Anmeldt 8. august 2021

Maten var god og relativt rimeleg.
Men elendig service, null smil og vennlegheit. Tydeleg at dei ville ha kundane raskt inn og ut.
Smittevern var fullstendig fråverande, og ein burde gått derifrå før ein sette seg ned.
Toalettet kliss vått og rotete.

Takk, Reisandesunnmoring
Anmeldt 2. august 2021

Vi spurte servitøren om vi kunne sitte ute, det var ingen problem siden det var plass. Etterhvert ble vi bedt om å flytte oss fordi det kom en annen familie som også ville sitte ute. Vi ble derfor plassert mellom den familien og en annen gruppe som spiste. Så liten plass mellom bordene at det ikke gikk å gå forbi. Sist jeg sjekka så er det fortsatt en pandemi pågående og her var det ikke mulighet for en meter mellom hvert bord. Veldig veldig dårlig service, her handler det mere om å få skvist inn mest mulig folk for å tjene penger. Vi valgte å avbryte bestillingen og gå, fikk ingen forståelse på hvorfor.

Takk, 799lillyp
Anmeldt 2. august 2021

Vi var her i Juli. God pizza, men servicen er elendig. Vi betalte for mye, og prøvde å få tilbake pengene i ettertid. Eieren svarte på en Mail, og sa vi kunne komme til han for å hente pengene. Vi bor 4 timer unna, og jeg ba om å få det på konto. Da stoppet han å svare på mailer. Det var mye surr med bestilling og betaling da vi var der også. Kommer aldri til å støtte den restauranten igjen.

1  Takk, belindaa698
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

var her 30. juli.. og skulle spise middag. valget falt på black & white for både meg og min kammerat..

POSITIVT:
fornuftige priser på både mat og drikke
ventet ikke lenge på maten

NEGATIVT:
både svinefileten og indre fileten var
vel done ++ og derfor seig

begge sausene(bernaise og pepper saus) er
nok desverre industrilaget og ikke spesielt god

fikk nøyaktig bare ca 3 spiseskjeer fløtepotet

kjøpte en flaske rødvin, som desverre var romtemperert og dvs 25-27 grader , men utsøkt smak da..

KONKLUSJON:
her er det veldig mye som kan forbedres, for det er en hyggelig plass, og god service med veldig hyggelige og blide servitører

Takk, johneinark

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!