“Elendige kjeltringer! ”

Cafe Toscana
Vurdert som nr. 57 av 71 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 18. mai 2023

Elendig! Ble også lurt da de sa vi hadde bestilt indrefilet noe vi ikke gjorde. Smakte som tørr grevling.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Glenn Roger B

Anmeldt 16. mars 2023 via mobile enheter

Pastamiddag før Fredagsbirken! Passe store porsjoner og veldig god smak. Jeg prøvde Tortellini Gorgonzola. Meget bra.

Dato for besøk: mars 2023
Takk, AaAlbretsen
Anmeldt 13. oktober 2022 via mobile enheter

Vi spiste pizza og pasta, begge godt fornøyd med maten👍 mat og drikke var også rimeligere enn andre steder. Servicen var også bra.

Dato for besøk: oktober 2022
Takk, Kifi2014
Anmeldt 25. august 2022

Vi var ute å spiste i ett følge på tre personer. Jeg og søsteren min kjøpte oss begge medium plankebiff. Når vi får maten viser det seg att min biff er well done, hennes er medium slik som bestilt. Gir tilbakemelding om dette til servitør, de sier da att biffen skal være medium. Jeg forteller att biffen dessverre ikke er medium stekt, selv om det er det de har tiltenkt. I mellomtiden står de å pirker med fingrene oppi maten min.
Får etterhvert en ny biff, denne gangen er den stekt raw. Bestemmer meg for å spise biffen slik den er, men lar det ligge igjen en bit. Nevner dette etter att vi har spist og får tilbakemelding fra personalet om att første gangen fikk jeg en perfekt medium biff, den var bare litt grå pga sausen. Derfor ga de meg med intensjon en raw biff denne gangen, siden det tydeligvis var det jeg var ute etter. Ingen ydmykhet, får beskjed av vedkommende om att han ga den forrige biffen til hundene, og de koste seg med perfekt medium biff.
Nevøen min, som også var med ut for å spise, fikk tre hår i maten uten att han sa ifra om dette til servitøren.

Lite ydmykt personale og dårlig service på dette spisestedet, dessverre.

Dato for besøk: august 2022
1  Takk, odamathildeg
Anmeldt 7. august 2022 via mobile enheter

MEGET GOD MAT 👌Vi har no spist her 3 ganger, og er meget fornøyd med maten, Kan anbefales. Ligg i Gågata i Lillehammer

Dato for besøk: august 2022
Takk, andretF8010RA

Reisende som så på Cafe Toscana, så også på

Lillehammer, Oppland
Lillehammer, Oppland

Har du vært i Cafe Toscana? Del dine erfaringer!