“En av byens beste”

Stasjonen Cafe & Restaurant
Vurdert som nr. 18 av 64 Restauranter i Lillehammer
Kjøkken: Bespisning
Beskrivelse: Uformell cafe og restaurant med et bredt utvalg i varme og kalde retter. Hjemmelaget mat, kaker, espressokaffe, smoothie, wraps, dagens hjemmelaget suppe med foccatciabrød er noe av utvalget vi har. Bevilling for øl, vin og brennvin både lokalt og internasjonalt. Servering i restauranten, foran peisen eller på vår uteservering.
Anmeldt 11. desember 2018

Dette stedet har hjemmelaget og god mat. Her for du mye for pengene. Hyggelige folk. Kanskje byens beste karbonade-smørbrød. Verdt og stikke innom før man reiser eller om du vil spise en god middag

Takk, StardustStiggy
Hostlillehammer, Eier på Stasjonen Cafe & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Her har jeg kjøpt den Kaffe Latte’n jeg har smakt på Lillehammer kjøpte også en baguette med kylling, nam nam.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 523tonjeg

Så hyggelig ❤️

Anmeldt 17. juli 2018

Veldig OK alternativ om en vil ha seg mat på Lillehammer. Vi bodde på skysstasjonen og spiste her stort sett alle måltidene i etasjen under i restauranten. Hyggelige folk som jobber der og mye god mat å velge i.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, alfeinark

Så hyggelig tilbakemelding. Tusen takk ❤️

Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Spiste en enkel, men god lunsj her. Prisene var ganske greie.
Lokalet var fint og personalet var hyggelig.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 734aleksanderm

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 11. mars 2018

Veldig positiv overraskelse å finne et så pent og rent og moderne spisested på en jernbanestasjon, og ypperlig sted for å ta en matbit og noe å drikke før man går på et tog eller en buss. Det gjør ikke noe å vente lenge på et tog når man korte ventetiden med å gå hit!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Ingeborg56

Så hyggelig å høre ❤️

Reisende som så på Stasjonen Cafe & Restaurant, så også på

Lillehammer, Oppland

Har du vært i Stasjonen Cafe & Restaurant? Del dine erfaringer!